کد خبر : 1475072 | 29 آبان 1396 ساعت 08:46 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار تغییرات زیاد؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر سیاه‌جامگان

آبی پوشان تهرانی برای پایانی قابل قبول به دنبال کسب هر سه امتیاز دیدار در مشهد هستند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برای استقلال از ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن و برابر سیاه جامگان آغاز می شود. استقلال برای 4 دیدار پایانی خود تا نیم فصل برنامه ریزی ویژه ای دارد و می خواهد با کسب حداکثر امتیاز نیم فصل را به شکل آبرومندانه ای در جدول رده بندی به پایان ببرد.


حسین حسینی در این دیدار احتمالا باز هم گزینه اول شفر خواهد بود و درون دروازه آبی پوشان قرار می گیرد. با مصدومیت وریا غفوری، خسرو حیدری در سمت راست زمین به میدان خواهد رفت. آبی ها در این دیدار میلاد زکی پور مدافع چپ اصلی خود را نیز در اختیار ندارند و به نظر می رسد از میان گزینه های موجود، شانس امید نورافکن بیش از سایر گزینه ها برای حضور در این پست باشد. همچنین پادوانی نیز در مرکز دفاع توانسته نظر شفر را تغییر دهد تا احتمالا در این دیدار در کنار مجید حسینی دو مدافع مرکزی آبی ها باشد.


در خط میانی، روزبه چشمی احتمالا به پست تخصصی خود باز خواهد گشت و در کنار امید ابراهیمی در مرکز زمین قرار می گیرد. آبی ها همچنین در دو سمت زمین از فرشید اسماعیلی و سرور چپاروف استفاده خواهند کرد تا قدرت حفظ توپ این تیم بالا برود.


خط حمله استقلال با درخشش جابر انصاری در آخرین بازی با حضور این بازیکن و سجاد شهباززاده تشکیل خواهد شد تا آبی ها در مشهد با ترکیبی تقریبا جدید پا به میدان بگذارند.

 

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده

 

دیدگاه‌ها