کد خبر : 1475089 | 29 آبان 1396 ساعت 10:00 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران – سایپا:

دایی - درخشان؛ اخموترین تقابل لیگ

قطعا تقابل علی دایی و درخشان حساس تر و تماشایی تر از دیدار نفت و سایپا خواهد بود. دیداری که به گمان خیلی‌ها می توانست دوئل دایی و علی کریمی باشد که اینطور نشد.

دایی - درخشان؛ اخموترین تقابل لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی بعد از هفته ها نبردن حالا برای پایان بخشیدن به شرایط بحرانی تیمش باید از سد حمید درخشانی بگذرد که روزگاری به تلخ ترین شکل ممکن جایگزین وی در پرسپولیس شد. دیدار امروز قطعا حواشی خاص خودش را به همراه خواهد داشت و جنبه انتقامی بر سه امتیاز بازی غلبه دارد. هر دو سرمربی سابقه هدایت پرسپولیس را دارند و دایی با همین نفت تهران در فصل قبل قهرمان جام حذفی شد.


نفت تهران:


نفت تهران بعد از حذف از آسیا حالا باید به مصاف سایپایی برود که برای خروج از بحران نبردن های متوالی نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد. این تیم در بازی با استقلال تیم کم رمقی نشان داد و باید دید آیا درخشان در تعطیلات لیگ موفق شده تیمش را به شرایط بهتری برساند یا نه.


آمار:


نفتی ها در 5 دیداری که به عنوان میزبان به میدان رفته اند، 3 برد، یک مساوی و یک باخت را تجربه کرده اند و علی رغم شرایط نابسامان مدیریتی نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند. آنها 8 گل در این 11 هفته به ثمر رسانده اند که 7 گل آن در 30 دقیقه های پایانی بازی ها بوده است. شاگردان درخشان از مجموع 14 گل دریافتی 10 گل را در نیمه دوم خورده اند که نشان از افت این تیم در 45 دقیقه دوم است. نفتی ها در 3 دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده اند.


ترکیب احتمالی:


میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، امیرحسین فشنگچی، احمد امیرکامدار، امین منوچهری، سامان آقازمانی، علیرضا عزت کرامت، احمد آل نعمه، محسن بنگر، هاشم بیگ زاده، عیسی آل کثیر


موثرترین بازیکن:


بی شک عیسی آل کثیر با 6 گل زده بهترین بازیکن نفتی ها بوده که 2 بار موفق به ثمر رساندن گل 3 امتیازی برای تیمش شده است. محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی و سامان آقازمانی از مهره ای اصلی نفت در دیدارهای قبلی به شمار می روند که برای بازی امروز نیز درخشان حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.


سایپا:


علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندیده اند. آنها مقابل تراکتور 2 بر صفر و پدیده 3 بر صفر شکست خورده و در 4 هفته متوالی با پارس جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند و 2 بر صفر هم به پرسپولیس باختند تا روند ناکامی هایشان تکمیل شود. دایی در چند بازی اخیر به عملکرد داوری اعتراض داشت و معتقد بود که سوت بد داوران مانع از نتیجه گیری تیمش شده است. در واقع دایی از 26 مردادماه تا کنون در حسرت برد باقی مانده است. دایی در جام شهدا نیز علی رغم برتری 3 بر 2 مقابل پارس جم، در فینال مغلوب تراکتورسازی شد.


آمار:


سایپایی ها از مجموع 11 گلی که تاکنون به ثمر رسانده اند، تنها 3 گل در نیمه اول وارد دروازه حریفان کرده و آتش بازی شاگردان دایی همیشه در نیمه دوم رقم خورده است. البته آنها در نیمه دوم هم آسیب پذیر بوده اند و از مجموع 15 گل خورده، 11 گل را در نیمه دوم دریافت کرده اند. نارنجی پوشان در 5 دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته اند، یک برد و 3 تساوی و یک باخت را کسب کرده اند. آنها تنها در یک دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده و در 10 بازی دیگر دروازه محمدرضا اخباری باز شده است.


ترکیب احتمالی:


محمدرضا اخباری، روزبه شاه علی دوست، محمد دانشگر، محمدحسین کنعانی زادگان، آرش رضاوند، علی قلی زاده، دانیال ماهینی، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری، محمد عباس زاده

 


موثرترین بازیکن:


مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی قلی زاده مثلث هجومی سایپا را تشکیل می دهند که در اکثر بازی های تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشته اند. محمد عباس زاده با 4 گل بهترین گلزن نارنجی پوشان تا پایان هفته دهم است و محمدرضا سلیمانی نیز تعویض طلایی دایی در این هفته ها بوده است.


دیدار دو تیم ساعت 15:15 امروز با قضاوت اشکان خورشیدی و کمک های محمد عطایی و محمدعلی پورمتقی در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها