کد خبر : 1475101 | 29 آبان 1396 ساعت 10:39 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو بدون 1+3 ستاره

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده

پرسپولیس بعد از دو پیروزی پپاپی مقابل استقلال و سایپا دوران تعطیلی لیگ را پشت سر گذاشت و اکنون پدیده مشهد که در این فصل موفق ظاهر شده را پیش روی خود می‌بیند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پدیده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون در رویای صدرنشینی با یک بازی کمتر هستند و این اتفاق تنها با پیروزی مقابل پدیده و از سمت دیگر ناکامی پارس جنوبی برابر فولاد خوزستان رقم خواهد خورد. آنها بعد از دو پیروزی شیرین مقابل استقلال در دربی هشتاد و پنج و سایپا راهی تعطیلات لیگ و اردوی تیم ملی شدند و اکنون نیز مهیای این جدال حساس هستند. هرچند سرمربی کروات سرخپوشان برای این بازی شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد تا عملکرد خوب دفاعی تیمش در دو بازی اخیر که موفق به بسته ماندن دروازه‌شان شده مقابل تیمی که عملکرد هجومی خوبی از خود به جا گذاشته با خطر همراه شود و از دیگر مصائب او نیز محرومیت‌های احمد نوراللهی و مهدی طارمی در کنار مصدومیت فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی است.


حسین ماهینی البته هنوز شرایط مشخصی برای این بازی ندارد و بعد از حضور در دو تمرین پایانی در جمع دیگر بازیکنان، برانکو امیدوار به سود بردن از او در این جدال است.
با این شرایط به نظر می‌رسید ترکیب احتمالی پرسپولیس در این جدال را نفرات زیر تشکیل دهند:


علیرضا بیرانوند


بعد از حواشی بزرگی که در آخرین بازی تیمش رقم زد، این روزها حمایت هم‌تیمی‌هایش را پشت سر خود می‌بیند و باید دید جو روی سکوها برای او چگونه پیش خواهد رفت. بیرانوند که در پایان دیدار مقابل سایپا به مانند عادت چند وقت اخیر خود بار دیگر خبر از جدایی‌اش داده بود، اینبار هم سربازی را بهانه قرار داد و به شدت مورد هجوم هواداران تیمش قرار گرفته است. اکنون او هرچند حمایت هم‌تیمی‌های خود را در کنارش می‌بیند؛ اما مسلما جو سکوها هیچ اشتباهی را از او در این بازی نخواهد پذیرفت و باید دید چه عملکردی مقابل حمله وران پدیده به جا می‌گذارد.


خط دفاعی تغییر یافته


محرومیت شجاع خلیل زاده بار دیگر محمد انصاری را به دفاع میانی خواهد فرستاد تا زوج سیدجلال حسینی را شکل دهند و صادق محرمی به سمت راست بازخواهد گشت تا در سمت چپ نیز در صورت حضور حسین ماهینی او این پست را برعهده بگیرد و البته با توجه به شرایط مصدومیتش احتمال بازی محسن ربیع خواه نیز وجود دارد.


خط میانی؛ جنگ تکنیکی‌ها و پاسورها


در خط میانی کمال کامیابی نیا در کنار وحید امیری و بشار رسن از نفرات اصلی این تیم خواهند بود و بسته به حضور حسین ماهینی در این جدال باید منتظر تغییرات احتمالی در آن بود. اگر ماهینی شرایط بازی را به دست بیاورد، ربیع خواه در کنار کمال کامیابی نیا حاضر خواهد شد و در صورتی که ربیع خواه به سمت چپ دفاعی برود، محسن مسلمان به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا ترکیب هجومی‌تر پرسپولیس شکل یابد.


خط حمله؛ علیپور به دنبال صدر


علی علیپور در جنگ با محمد قاضی بهترین فرصت را برای حضور در صدر جدول و در استادیوم آزادی پیش روی خود می‌بیند. او اینبار هم در کنار گادوین منشا زوج خط حمله پرسپولیس را شکل خواهد داد و امیدوار به عبور از سد دفاعی پدیده مشهد برای عبور از شش گل زده فعلی است.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا


دیدار دو تیم از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها