کد خبر : 1475143 | 29 آبان 1396 ساعت 12:49 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری هفته پنجم فوتبال بانوان

پیروزی مدعیان قهرمانی بانوان در لیگ برتر

چهار تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر بانوان امروز و در بازی های هفته پنجم توانستند به برتری برسند.

پیروزی مدعیان قهرمانی بانوان در لیگ برتر

به گزارس "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان امروز پیگیری شد و طی آن تیم شهرداری بم توانست خود را همچنان در صدر جدول حفظ کند و تیم های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان و راه ملل سنندج نیز همچنان به دنبال این تیم حضور دارند.

 

همیاری آذربایجان غربی 0 – شهرداری بم 3

 

بمی ها در پنجمین دیدار خود نیز توانستند به پیروزی برسند و یک سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند. آنها اکنون توانستند 15 امتیازی شوند. زهرا قنبری در این دیدار نیز توانست 2 بار گلزنی کند و یکی دیگر از گل های این تیم را کوهستان خسروی به ثمر رساند. همیاری ارومیه نیز پس از این شکست همچنان 3 امتیازی باقی ماند.

 

پالایش گاز ایلام 0 – سپاهان اصفهان 1

 

تیم مدعی و تازه تاسیس سپاهان در پنجمین دیدار خود توانست به چهارمین پیروزی دست پیدا کند. آنها در این بازی به مصاف پالایش گاز ایلام رفتند و توانستند با تنها گل فروغ موری در این دیدار به برتری برسند. علاوه بر سپاهان 12 امتیازی، تیم ایلامی با این شکست همچنان 4 امتیازی باقی ماند.

 

شهرداری سیرجان 1 – ذوب آهن اصفهان 0

 

سیرجانی ها نیز به عنوان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی توانست در پنجمین دیدار خود به برتری چهارم برسد. آنها در این بازی در خانه از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کردند و در نهایت توانستند با تنها گل الهام عنافچه به برتری برسند. با این نتیجه شهرداری سیرجان 12 امتیازی شد و ذوبی ها نیز همچنان 6 امتیازی محسوب می شود.

 

راه یاب ملل سنندج 5 – خیبر خرم آباد 1

 

سنندجی ها به عنوان یکی دیگر از تیم های بالانشین جدول رده بندی در بازی این هفته برابر خیبر نیز توانست به برد پرگلی دست پیدا کند. آنها با این پیروزی توانستند 12 امتیازی شوند. در طرف مقابل اما خرم آبادی ها همچنان در لیگ فعلی موفق نشدند امتیازی کسب کنند.

 

نماینده فارس 1 – آذرخش تهران 0

 

نماینده فارس که در بازی هفته قبل نیز توانسته بود به پیروزی برسد در دیدار امروز نیز برابر حریف تهرانی به برد دست یافت تا 9 امتیازی شود. در طرف مقابل آذرخش تهران نیز با این شکست 4 امتیازی باقی ماند.

 

استقلال خوزستان 1 – پارس جنوبی جم 2

 

دو تیم سه امتیازی لیگ برتر در دیدار امروز به مصاف هم رفتند؛ اما در نهایت این تیم پارس جنوبی جم بود که توانست خود را به امتیاز ششم برساند. با این حساب جمی ها با برتری دو بر یک برابر استقلال خوزستان خود را کمی از انتهای جدول بالا کشیدند؛ اما استقلال خوزستان همچنان یکی از دو تیم قعرنشین جدول محسوب می شود.

 

بدین ترتیب پس از تیم شهرداری بم که توانسته 15 امتیاز به دست بیاورد تیم های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راه یاب ملل سنندج با 12 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. نماینده فارس به عنوان تنها تیم 9 امتیازی لیگ در رده پنجم حضور دارد. ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم با 6 امتیاز در جایگاه های ششم و هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند. آذرخش تهران و پالایش گاز ایلام با 4 امتیاز در رتبه های هشتم و نهم جدول حضور دارند. همیاری ارومیه و استقلال خوزستان با کسب تنها 3 امتیاز به عنوان تیم های یازدهم و دوازدهم جدول قرار گرفتند و خیبر خرم آباد نیز همچنان بدون امتیاز تیم قعرنشین جدول محسوب می شود.

دیدگاه‌ها