کد خبر : 1475154 | 29 آبان 1396 ساعت 15:31 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

و سرانجام پیروزی بعد از 5 هفته

سپیدرود 1 ـ ذوب آهن 2؛ شادی در سرزمین مادری

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از 5 هفته ناکامی با گل لحظات پایانی دانیال اسماعیلی فر 3 امتیاز شیرین از رشت به خانه برد.

سپیدرود 1 ـ ذوب آهن 2؛  شادی در سرزمین مادری

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن در ابتدا در این بازی توسط علی حمام(67) به گل رسید اما میثم فردوسی با یک ضربه تماشایی بازی را به تساوی کشاند با این حال اصفهانی ها در دقیقه (2+90) بازی را به سود خود تمام کردند تا بهت و حیرت بر چهره علی نظرمحمدی بنشیند.

 

هفته دوازدهم لیگ هفدهم، دوشنبه 29/08/96، ساعت 14:30، ورزشگاه سردار جنگل رشت

داور: رضا کرمانشاهی                           کمک ها: امیررضا آشورماهانی، محسن سلطانی

 

سپیدرود رشت:

 

ایمان صادقی،سید هادی موسوی،سید احمد آهی،حمید ملکی،حسین کعبی،میثم تهیدست،میثم فردوسی،دهقان(69 توحید غلامی)،میعاد یزدانی،لطفی(64 میرهادی جوان)،قربانزاده(74 جواد آقایی پور)

سرمربی: علی نظرمحمدی

 

ذوب آهن اصفهان:

 

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان(88 مهدی مهدی پور)، شریفات(55 مرتضی تبریزی) و کی‌روش استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

کارت زرد:

 

سیدمحمد حسینی(35) از ذوب آهن

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 6 – کی‌روش استنلی اولین فرصت بازی را در این دقیقه به وجود آورد اما ضربه او با واکنش صادقی دفع شد.
دقیقه 19 – ارسال ذوبی ها از کنار راست زمین با واکنش دیدنی صادقی دفع شد تا یک خطر دیگر از روی دروازه سپیدرودی ها دور شود.

دقیقه 55 – ایمان صادقی به زیبایی توانست شوت سرکش ذوبی ها را مهار کند.
دقیقه 62 – شوت تبریزی از بالای دروازه گیلانی ها به بیرون رفت.
دقیقه 80 – یک شوت دیگر از سوی فردوسی دروازه ذوبی ها را به خطر انداخت اما مظاهری این بار توانست با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کند.
دقیقه 82 – ارسال سپیدرودی ها با برخورد به پای مدافع ذوب آهن دروازه این تیم را به خطر انداخت اما این بار هم مظاهری این توپ را مهار کرد.
دقیقه 83 – هجوم خطرناک ذوبی ها دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما این توپ به بیرون از زمین رفت.
دقیقه 87 – ضربه خطرناک محمدزاده با فاصله کمی از کنار دروازه سپیدرودی ها به بیرون رفت.

 

شرح  گل‌ها:


سپیدرود 0 ذوب آهن 1(دقیقه 67، علی حمام): ارسال ذوبی ها از روی نقطه کرنر توسط مدافعان و دروازه بان سپیدرود دفع شد اما توپ برگشتی به علی حمام رسید و او نیز از زاویه بسته توپ را به درون دروازه تیم میزبان فرستاد.

 

سپیدرود 1 ذوب آهن 1(دقیقه 76، میثم فردوسی): تیم میزبان موفق شد در این دقیقه بازی را به تساوی بکشاند و در این لحظه فردوسی پس از کنترل توپ ضربه دیدنی خود را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه ذوبی ها کرد و این توپ در گوشه دروازه این تیم آرام گرفت.

 

سپیدرود 1 ذوب آهن 2(دقیقه 1+90، دانیال اسماعیلی فر): شاگردان قلعه نویی در آخرین دقایق بازی توانستند بازی را به سود خود کنند و در این دقیقه دانیال اسماعیلی فر پس از دریافت توپ با ضربه ای دقیق توانست کنج دروازه سپیدرودی ها را نشانه بگیرد و توپ را درون دروازه این تیم بفرستد.

 

شرح بازی:

 

هرچند که نیمه اول دیدار سپیدرود و ذوب‌آهن چنگی به دل نزد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما در نیمه دوم شرایط بازی عوض شد و دو تیم کیفیت خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند. سپیدرود در غیاب دو بازیکن اصلی خودش در حالی میزبان ذوب‌آهن بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی در این فصل برد خارج از خانه‌ای را تجربه نکرده بودند  و برای گرفتن ۳ امتیاز از حریف خودشان راهی رشت شده بودند. در نیمه اول بازی کیفیت لازم را نداشت و تماشاگران شاهد بازی خوبی نبودند. اما تعویض های خوب امیر قلعه‌نویی در جریان نیمه دوم روند بازی را به سود ذوب‌آهن تغییر داد تا در نهایت دو گل از جانب بازیکنان دفاعی ذوب‌آهن حکم به برتری این تیم بدهد.

 

اتفاق ویژه:

 

بعد از 5 هفته ناکامی پیروزی تیم امیر قلعه نویی مقابل سپیدرود در شرایطی رخ داد که او همواره از سرزمین مادری رشت خاطرات خوبی در ذهن دارد. قلعه نویی و ذوب آهن با این پیروزی تا رده ششم جدول بالا آمدند تا با امیدواری بیشتری به مسابقات لیگ ادامه بدهند.

 

بهترین بازیکن:

 

دانیال اسماعیلی فر که در لحظات پایانی گل پیروزی تیمش را مقابل حریف به ثمر رساند می تواند موثرترین بازیکن میدان لقب بگیرد. این هافبک شمالی در آخرین ثانیه های بازی گلی سرنوشت ساز را برای ذوب به ثمر رساند که می تواند تاثیر زیادی در شرایط تیمش داشته باشد.

دیدگاه‌ها