کد خبر : 1475161 | 29 آبان 1396 ساعت 12:53 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود

دیدار اکسین و نفت‌مسجدسلیمان در هفته سیزدهم با شائبه و شایعه‌ی هم استانی بودن فکری و داوری مطمئنا اتفاقات جالبی را رقم خواهد زد که نتیجه‌ی این بازی مطمئنا جدول لیگ را در ادامه دستخوش تغییر خواهد شد.

مهدوی: امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود

به گزارش "ورزش سه"، مهدوی، مربی تیم فوتبال اکسین در خصوص رویارویی‌شان با نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید: اتفاقات و حاشیه‌های لیگ یک تمام نشدنی است و این‌بار اتفاقی که شاید کمتر در فوتبال با آن روبه‌رو می‌شویم را شاهد هستیم؛ هم‌استانی بودن سرمربی نفت‌مسجدسلیمان و داور و رفاقت دیرینه آنها با یکدیگر که موضوعی جالب و اتفاقی نادر در فوتبال ایران است. شاید این موضوع  حاشیه‌ساز نباشد و ما فکرمان را معطوف این مطلب نکنیم؛ اما مطمئنا این موضوع بی‌تاثیر هم نخواهد بود.


وی اضافه کرد: آقای یدی سرپرست‌مان که سابقه داوری در فوتبال ایران را دارد پس از شنیدن این خبر به شدت نگران شد و این موضوع را با کمیته داوران مطرح کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.


او افزود: شاید نسبت دوستی و هم استانی بودن محمود فکری و وحید کاظمی داور بازی چیز خاصی نباشد و همه این‌ها شایعه‌‌ای بیش نباشد؛ اما خب شرایط این بازی و عدم حضور سرمربی روی نیمکت همه اذهان را دچار شک و تردید می‌کند، ضمن آنکه فکر می‌کنم احتمالا کمیته داوری بدون دلیل این کار را انجام نداده و از سر دانش و به منظور پایان دادن به شایعات پیرامون نفت‌مسجدسلیمان و سرمربی‌اش این تصمیم را گرفته باشد.


مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: حالا که این انتخاب انجام شده و ما هم این موضوع را پذیرفته‌ایم خواهش ما از تیم داوری و آقای کاظمی این است که عدالت را در این مسابقه رعایت کنند و تمام تمرکزشان را برای قضاوتی بهتر بگذارند تا خدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

دیدگاه‌ها