کد خبر : 1475183 | 29 آبان 1396 ساعت 15:05 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

در موارد غیرقانونی نمی توانیم پشت بازیکنان بایستیم

حاجی بیگی: هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی طاهری نداریم

عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید دارد در خصوص جایگزینی علی اکبر طاهری صحبتی انجام نشده.

حاجی بیگی: هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی طاهری نداریم 

به گزارش "ورزش‌سه"، در پایان جلسه طولانی هیات مدیره، حاجی بیگی در محاصره خبرنگاران حرف هایش را اینچنین آغاز کرد: طبق معمول دوشنبه ها ساعت 10 تا 12 جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می شود. امروز هم با حضور آقای طاهری جلسه انجام شد و ایشان گزارش کاملی به ما دادند، تصمیم خاصی هم گرفته نشد.


وی درباره ادامه کار طاهری در پرسپولیس گفت: استعفای ایشان در جایی پذیرفته نشده و هیچ جا مطرح نیست. من هم صراحتا عرض می کنم چه در باشگاه و چه در وزارت ورزش هیچ صحبتی درباره فرد جایگزین ایشان مطرح نیست. من با خیال راحت این را به شما می گویم. 


حاجی بیگی درباره برگزار جلسه فوق العاده برای تعیین مدیرعامل هم گفت: چنین چیزی نیست. 


اما وقتی خبرنگاران به انتشار این نقل قول از سوی گرشاسبی اشاره کردند گفت: قرار شد در طول هفته جلسه دیگری بگذاریم و در مورد تصمیماتی که امروز در مورد آن به نتیجه نرسیدیم بحث کنیم. 


خبرنگار ورزش سه به حاجی بیگی گفت آنها در انتظار صحبت های صادقانه هستند چراکه این جلسه 4 ساعت طول کشیده و با حضور مدیری برگزار شده که پیش از این از سمت خود استعفا داده بوده است که وی چنین پاسخ داد: اوج گرفتاری های ما در همین ایام نبودن آقای طاهری بود که به هرحال پرداخت ها و توافق های زیادی انجام شد و این کار کمی نبود. با آقای طاهری در این زمینه صحبت کردیم و ایشان هم نظرات خاص خودشان را داشتند. علت طولانی شدن جلسه هم همین بود که بخشی از آن هم به ناهار و نماز گذشت.

 
وی ادامه داد: زمانی که آقای طاهری به مسافرت می رفتند خودشان اصرار داشتند که یک نفر که آشنا هستند کار را پیش ببرند و نظر همه روی آقای گرشاسبی بود و قرار بر این شد که بعد هر تصمیمی گرفته بشود دیگر با نظر وزیر باشد و به همین دلیل به شما می گویم هیچ تصمیمی برای جایگزینی آقای طاهری گرفته نشده است. تاکید میکنم با هیچ فرد و گروهی برای جایگزینی آقای طاهری صحبت نشده. 


حاجی بیگی درباره بدهی های پرسپولیس هم گفت: هرکاری که باید در این زمینه انجام می گرفته انجام شده و اگر پرداختی ای هم به طلبکاری انجام نشده به دلیل مفتوح بودن بین طرفین است. آقای دایی را هم خدا خیرش بدهد و ان شاءالله این مشکل حل می شود ولی اگر انتظار و حقی هم دارند اگر تعیین تکلیف نهایی انجام بشود پرداخت خواهد شد. 


حاج بیگی همچنین در بخش دیگری از حرف هایش ابراز امیدواری کرد داستان مهدی طارمی به سود پرسپولیس به پایان برسد و باشگاه از گرفتاری خلاص شود. او گفت: ما در همه پرونده ها پشت سر بازیکنان هستیم اما در موارد غیرقانونی نمی توانیم ورود کنیم. 


وی ادامه داد: امیدوارم با تلاش شبانه روزی تیم حقوقی رأی ریزه اسپور در دادگاه تجدیدنظر به سود ما بشود.

دیدگاه‌ها