کد خبر : 1475237 | 29 آبان 1396 ساعت 17:46 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیگ‌زاده: تعویض بهتر از من نیز وجود داشت

بازیکن نفت تهران می گوید بابت تعویض اعتراضی نداشته اما عقیده دارد مربی می توانسته تعویض بهتری انجام دهد.

بیگ‌زاده: تعویض بهتر از من نیز وجود داشت

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده بعد از دیدار با سایپا و شکست برابر این تیم در ورزشگاه تختی، گفت: می توانستیم در این دیدار بازنده نباشیم. سایپا موقعیت های زیادی داشت و متاسفانه مانند بازی قبل شکست خوردیم. امیدوارم بتوانیم خودمان را برای ادامه لیگ جمع کنیم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که در ضد حملات خوب هستند و در نهایت نیز روی همین ضد حملات گل خوردیم. به آنها تبریک می گویم.


بازیکن نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا بابت تعویض ناراحت بودی، عنوان کرد: از گلی که دریافت کردیم ناراحت بودم و بابت تعویض اعتراضی نداشتم. من از دقیقه 1 تا دقیقه 90 آماده تعویض هستم و تمام تلاشم را انجام دادم که به تیم کمک کنم. هر چند عقیده دارم که می توانستیم تعویض بهتری انجام بدهیم اما این موضوع صلاحدید کادرفنی بود.


بیگ زاده درباره غیبت آل کثیر در ترکیب اولیه نفت تهران، خاطر نشان کرد: کادرفنی تصمیم گرفت که عیسی(آل کثیر) بازی نکند و این موضوع به مربی ارتباط دارد.


او در پایان درباره مشکلات نفت تهران، افزود: ما 3 روز تمرین می کنیم و سپس 4 روز تمرینات ما تعطیلات است و همین موضوع باعث شده تا کار سختی داشته باشیم و کاری نیز از دست مربی بر نمی آید. از لحاظ بدنی مشکلی نداریم و تنها مشکل ما روحی و روانی است.

دیدگاه‌ها