کد خبر : 1475246 | 29 آبان 1396 ساعت 17:58 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داریم

مهاجم نفتی ها می گوید ما صورتمان را با سیلی سرخ نگه می داریم و اگر بدانیم که پولی نیست فکر دیگری به حال خودمان خواهیم کرد.

منوچهری: صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم نفت تهران پس از شکست این تیم در برابر سایپا گفت: ما هم دست خالی هستیم و هم شرایط برایمان سخت است. امیدوارم اتفاقی بیفتد تا ما از این ابهام دربیایم یا تیم برای آقای جهانیان شود یا اینکه بگویند تیم مال ایشان نیست. ایشان می گویند هر زمان تیم را به نام من کنند برای تیم خرج خواهم کرد و حرفش منطقی است. ما چقدر باید تنهایی بجنگیم.

 

او ادامه داد: تمرین می کنیم ولی یک تیم باید همه چیزش مهیا و فراهم باشد، پولش را به موقع می گیرد، زمین تمریناتش فراهم است و همه چیز برایش مهیاست ولی نتیجه نمی گیرد اما تیم ما واقعا فشار سختی را تحمل می کند و همین که بچه های ما  می آیند و تمرین می کنند از غیرتشان است و باشرف هستند. همین که ما هنوز در تمرینات با یکدیگر دعوایمان نشده واقعا فکر می کنم خیلی آقایی و صبوری کردیم. همه اعصاب ها خیلی خورد است و خیلی چیزها می بینیم که تحت فشار قرار گرفته ایم و روحمان آرزده خاطر می شود و از فوتبال بازی کردن لذت نمی بریم. امیدوارم تکلیف ما به زودی زود مشخص شود.

 

منوچهری در رابطه با بازیکنان حاضر در ترکیب نفت گفت: تصمیم گیرنده اصلی آقای درخشان هستند اما اینکه چه کسی قرار است بازی کند را من نباید درباره اش نظر بدهم و تا به امروز هم در اکثر بازی ها من و عیسی کنار هم بودیم. آقای درخشان از آنالیزی که از تیم حریف داشتند تصمیم گرفتند که اینطور ترکیب را بچینند.

 

او ادامه داد: دریافتی تا به امروز نداشتیم و آقای جهانیان می گویند اگر تیم برای خودم شود برایتان هزینه خواهم کرد و دیگر برمی گردد به مسئولین که آقای جهانیان صلاحیت در دست گرفتن تیم را دارند یا نه. اگر قرار است که صلاحیت ایشان هم تایید نشود تکلیف ما را مشخص کنند و بدانیم که تا آخر نیم فصل پول نمی گیریم و همه پول بگذارند تا تیم را تا پایان فصل حمایت کنیم و روزگار بگذرانیم.

 

مهاجم نفتی ها در پایان گفت: ما که می گوییم فوتبالمان حرفه ای است، باید اینطور باشد؟ حالا ما صورتمان را با سیلی سرخ نگه می داریم و اگر بدانیم که پولی نیست فکر دیگری به حال خودمان خواهیم کرد اما وضعیتمان را مشخص کنید و بدانیم یا پول هست یا اینکه تکلیفمان این است. چرا ما باید از آسیا حذف شویم؟ این تیم سال گذشته این همه تلاش کرده و قهرمان شده چرا ما نباید در آسیا باشیم و سوال من این است و دوست دارم به این سوال من پاسخ داده شود.

دیدگاه‌ها