کد خبر : 1475252 | 29 آبان 1396 ساعت 18:05 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی: اختلاف یک گل با نفت کم بود

گلزن تیم سایپا می گوید تیم ما نیمه اول خیلی خوب کار کرد؛ اما نیمه دوم بهتر شدیم و معتقدم می توانستیم از اکثر موقعیت هایمان استفاده کنیم و به نظرم یک گل اختلاف کمی بود.

ترابی: اختلاف یک گل با نفت کم بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از پایان دیدار برابر نفت تهران گفت: تیم ما نیمه اول خیلی خوب کار کرد و نیمه دوم بهتر شدیم و معتقدم می توانستیم از اکثر موقعیت هایمان استفاده کنیم و به نظرم یک گل اختلاف کمی بود و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم؛ ولی خدا را شکر با پیروزی در این بازی توانستیم از استرسی که داشتیم خارج شویم.

 

ترابی درباره خط حمله تیمش گفت: ما سه نفر خیلی روی این موضوع کار کرده بودیم و چون چند هفته ای بود که خوب بازی می کردیم و نتیجه نمی گرفتیم و برای آنکه از این شرایط خارج شویم باید 3 امتیاز این مسابقه را کسب می کردیم.

 

او در رابطه با مثلث هجومی تیم سایپا گفت: درباره مثلث من، عباس زاده و قلی زاده باید بگویم که مهم تیمی که پشت سر ما قرار دارند و خوب ما را تغذیه می کنند، هست. امیدوارم در بازی بعد هم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و گل های بیشتری به ثمر برسانم.


گلزن سایپا در رابطه با تیم ملی نیز اظهارنظری نکرد و گفت: درباره تیم ملی چیزی نمی توانم بگویم.

 

ترابی در پایان در رابطه با آسیب دیدگی خود گفت: مشکل آسیب دیدگی ام برطرف شده و تصمیمی ندارم و در حال حاضر در خدمت سایپا هستم تا ببینم چه رقم خواهد خورد. البته باز باید روی پایم کار کنم تا با سلامت کامل برای تیمم بازی کنم.

دیدگاه‌ها