کد خبر : 1475255 | 29 آبان 1396 ساعت 18:09 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلمان برای هواداران تنگ شده بود؛

یزدانی: می‌دانستم داور باید اجازه ورود بدهد

سیاوش یزدانی می گوید که چه بدون هوادار و چه با هوادار باید در بازی امروز برنده می شدند.

یزدانی: می‌دانستم داور باید اجازه ورود بدهد

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی در گفتگو با خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر، گفت: تراکتورسازی واقعاً تیم خوبی است و در این بازی اذیتمان کرد، ولی امروز ما محکوم به برد بودیم. امروز تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم بودند و جای آن‌ها خالی بود و دلمان برایشان تنگ شده بود.


وی ادامه داد: گلی که درنیمه اول وارد دروازه حریف کردیم کمی بار را از دوش ما برداشت و ادامه بازی برایمان آسان شد.  امروز عالی بازی کردیم، البته همیشه عالی بازی می‌کردیم اما امروز همه توپ‌هایمان وارد دروازه حریف شد.


یزدانی در مورد اینکه بدون حضور هواداران تیم بدون استرس بازی کرد، افزود: با شما موافق نیستم، حضور هواداران در ورزشگاه به تیم کمک می‌کند و در مقابل برای حریف استرس ایجاد می‌کند. در هر صورت بدون تماشاگر یا با تماشاگر امروز باید بازی را می‌بردیم و خوشبختانه توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم.


یزدانی در مورد دریافت کارت زرد و محرومیت از دیدار هفته سیزدهم اظهار داشت: مصدوم شدم و به بیرون از زمین رفتم. زمانی که سر من پایین بود احساس کردم کمک داور با دست به من اشاره کرد که وارد زمین شوم وگرنه اولین سالی نیست که بازی می‌کنم و می‌دانم که داور باید اجازه ورودم را بدهد. اما وقتی تا وسط زمین وارد شدم لحظه‌ای احساس کردم داور به من نگفته بود که وارد شوم و اشتباه کردم.

دیدگاه‌ها