کد خبر : 1475268 | 29 آبان 1396 ساعت 18:20 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاش از زندان آزادشان نمی کردم!

جنجال‌های ترامپ به بسکتبال هم کشیده شد

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالت متحده امروز توئیت جالبی در مورد 3 بازیکن جنجالی بسکتبال ایالات متحده و حواشی ایجاد شده توسط آنها در چین منتشر کرد.

جنجال‌های ترامپ به بسکتبال هم کشیده شد

 

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل اخباری در مورد سرقت از یکی از فروشگاه های چین از سوی 3 بازیکن شاغل در NBA به نام های  لیانگلو بل، کودی رایلی و گلن هیل مطرح شد و حتی اخباری در خصوص احتمال زندانی شدن آنها در این کشور نیز منتشر شد؛ اما با پادرمیانی دونالد ترامپ، این قائله ختم به خیر شده و 3 بازیکن نامبرده نیز به ایالات متحده بازگشتند.

 

 

1254889

 

 

اما چند روز قبل پدر یکی از این 3 بازیکن در مصاحبه با نشریه ها کمک ترامپ را در این خصوص تکذیب کرده و ادعا کرد رئیس جمهور ایالات متحده مساعدتی در خصوص آزادی فرزندش نداشته است.

 

پدر این بازیکن در خصوص بازگشت فرزندش به خانه گفت: "از زمانی که پسر من به اینجا برگشته من خوب هستم. بسیاری از مردم دوست دارند بسیاری از چیزهایی را که فکر می کردند اتفاق افتاده است را بیان کنند و از کاه کوه بسازند."

 

این ادعا، امروز و بدین شکل توسط توئیت رسمی ترامپ پاسخ داده شد: "حالا که سه بازیکن بسکتبال از چین خارج  شدند و از سالها زندان رفتن نجات پیدا کرده اند، لاور بول، پدر لیانگلو، آنچه که من برای پسرش انجام دادم را قبول ندارد. من باید اجازه می دادم آنها در زندان بمانند!"

 

1254858

 

 

البته ابن اولین بار نسیت که دونالد ترامپ با توئیت های غیرمعمول خود شگفتی ساز شده و به تیتر یک اخبار دنیا تبدیل می شود. در ماه های اخیر ترامپ تقریبا در عرصه های فراوانی با توئیت های جنجالی خود خبرساز شده و حتی واکنش بسیاری از ستارگان مشهور دنیای ورزش ایالت متحده را نیز در پی داشته است.

 

بعد از توئیت امروز ترامپ انتقادها از او در شبکه های اجتماعی به اوج رسیده است. مردم ایالت متحده معتقدند رئیس جمهور آنها باید تحت هر شرایطی حافظ منافع این کشور باشد و نباید به این طریق با انجام وظیفه خود در حمایت از هموطنانش برخورد کند.

 

به هر حال علیرغم بازگشت این 3 ستاره به ایالت متحده هر سه آنها به مدت زمان نامحدود از تیم بسکتبال UCLA تعلیق شده اند و بعید است واکنش های طرفین به این سرعت خاتمه پیدا کند.

 

 

1254892

 

 

البته این اولین بار نیست که ترامپ در ورزش نیز حضوری جنجالی داشته و او قبلا با اعضای تیم های ورزشی دیگر، به ویژه با بازیکنان سیاهپوست NFL که در خلال پخش سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی به جای ادا ی احترام، به نشانه اعتراض زانو زده بودند نیز واکنش نشان داده بود. در ماه سپتامبر، ترامپ پیشنهاد کرد که هر بازیکنانی که این عمل را انجام داده باید اخراج شود.

دیدگاه‌ها