کد خبر : 1475276 | 29 آبان 1396 ساعت 19:09 | 222.2K بازدید | 0 دیدگاه

شماره یک طاقت نیاورد

بیرانوند خطاب به معترضین: هیس!

دروازه بان پرسپولیس در واکنش به شعار بی وقفه هواداران و تشویق احمدرضا عابدزاده و بوژیدار رادوشویچ واکنش های عجیبی نشان داد.

بیرانوند خطاب به معترضین: هیس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش بینی میشد که امشب جو ورزشگاه علیه بیرانوند باشد و برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس، در حمایت از او و برای آرام کردن جو پست هایی منتشر کرده بودند اما سرانجام، پرسپولیسی ها علیه دروازبان تیمشان شعارهایی سر دادند.


داستان از زمانی شروع شد که او برای گرم کردن وارد زمین شد اما برخلاف همیشه، صدای هیچ تشویقی به گوش نرسید و تماشاگران با بی توجهی تمرین دروازبانشان را تماشا کردند. حتی از برخی سکوها صدای هوکردن و تشویق رادوشویچ به گوش رسید.


اما در اواسط نیمه دوم هواداران پرسپولیس احمدرضا عابدزاده را هم تشویق کردند و بعضا شعارهایی علیه علیرضا بیرانوند سردادند تا او پس از مهار یک شوت در دو مرحله، انگشت خود را به نشانه سکوت، مقابل دهانش قرارداد و به نوعی هواداران تیمش را تشویق به سکوت کرد.

 


اما این تنها حرکت عجیب و جنجالی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نبود و او در پایان مسابقه زمانی که قصد رفتن به سمت تونل ورزشگاه را داشت در حالی که با سرعت می دوید خطاب به طرفدارانی که روبه روی جایگاه را پر می کنند، دوباره هیس نشان داد تا جلوتر از بازی پرسپولیس در صدر اخبار قرار بگیرد.


بیرانوند که در تیم ملی پیراهن شماره یک را به تن دارد، به نظر به دلیل حرف های بعد از بازی سایپا مورد غضب هواداران واقع شده اگرچه وقتی سرمربی تیم او را برای حراست از دروازه  انتخاب می کند، این شعارهای هماهنگ شده خیلی هم درست نیست. البته فوتبال ورزش چالش و اتفاقاتی از این دست است و بیرانوند به عنوان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی باید ذهنی بزرگتر و روحیه ای به مراتب قوی تر داشته باشد که چنین حرکت عجیب و تندی را علیه هواداران تیمش انجام بدهد.


به نظر می رسد امروز آغاز یک درگیری جدید بین او و دو آتشه های پرسپولیس باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها