کد خبر : 1475277 | 29 آبان 1396 ساعت 19:12 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: بازی یک طرفه بود و به تیمم می‌بالم

سرمربی پارس جنوبی می گوید فولاد خوزستان برای کسب این برد زحمت کشیده است.

تارتار: بازی یک طرفه بود و به تیمم می‌بالم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی بعد از اولین شکست برابر فولاد خوزستان، گفت: به تیم فولاد تبریک می‌گویم که پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. به تیم خود هم می‌بالم زیرا زمانی که ما به فولاد می‌بازیم این تیم به اندازه یک قهرمانی شادی می‌کند. این نشان می‌دهد که تیم ما شخصیتش شکل گرفته است. به تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم اما از آن‌ها راضی نبودم. به هر حال فوتبال باخت هم دارد.

 

تارتار اضافه کرد: یکی دو بازیکن ما خوب نبودند اما موقعیت‌های ما خیلی بهتر از فولاد بود. بعد از گل نیز شاهد بازی یک‌طرفه‌ای بودیم اما باید اعتراف کنم که فولاد هم زحمت کشید و برای موفقیت در این بازی تلاش کرد. ما از شانس‌های زیادی برخوردار بودیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و گلی به ثمر برسانیم. در فوتبال هر که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود و شکست ما مصداق همین حرف است زیرا این نخستین بازی بود که از باز کردن دروازه حریف عاجز ماندیم.

 

سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار هفته آتی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس بسیار سنگین است. البته ما حمایت هواداران‌مان را در آن دیدار خواهیم داشت. امیدواریم در دیدار با پرسپولیس بتوانیم شکست مقابل فولاد را جبران کنیم.

 

او درباره نخستین شکستش در لیگ هفدهم هم گفت: شکست در فوتبال هست. باید فیلم باخت خود را بررسی کنیم تا در بازی‌های آینده نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها