کد خبر : 1475289 | 29 آبان 1396 ساعت 19:43 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمویی: داوری برای هر دو تیم مثبت نبود

مدیرعامل باشگاه پدیده می گوید حمایت کامل از این تیم در مشهد انجام نمی شود.

کریمویی: داوری برای هر دو تیم مثبت نبود

به گزارش "ورزش سه"، حمید رضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده درباره دیدار با پرسپولیس و بحث داوری این دیدار، تصریح کرد: در داوری خیلی دخالت نمی کنیم؛ اما آن چیزی که روشن بود این بود که داوری برای دو تیم شرایط مثبتی نداشت و تصمیمات جای صحبت داشت.


مدیرعامل پدیده درباره تقویت این تیم در نیم فصل تصریح کرد: برنامه ریزی که قبل از شروع فصل داشتیم خوب بود و توانستیم برنامه ها را آنگونه که می خواستیم پیش ببریم. در نیم فصل نیز اگر کادرفنی تصمیم داشته باشد بازیکنی اضافه شود و شرایط بهتر شود، باشگاه این برنامه ریزی را انجام خواهد داد.
وی در ادامه درباره دریافتی بازیکنان این تیم، افزود: ما بازیکنان قدیمی و جدید در تیم داریم. بازیکنان قدیمی تمام مطالبات سالیان گذشته را دریافت کردند که رقم بزرگی بود و حساب ما با آنها تصویه شد و از فصل جدید بین 5 تا 10 درصد به آنها پرداخت کردیم. برای بازیکنان جدید نیز از حدود 25 درصد تا 35 درصد پرداخت داشتیم.


کریمویی در پایان درباره عدم حمایت از نمایندگان مشهد در این شهر، گفت: در مشهد بحث حمایت را نداریم و یک معضل است. همیت کامل برای کمک و حمایت در تیمی که در لیگ برتر حضور دارد و هزینه می کند وجود ندارد. بحث ما اجتماعی است و دستگاه ها باید کمک کنند. هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی کمک می کنند و آستان قدس نیز ورزشگاه امام رضا(ع) را اضافه کرد تا به تیم پدیده کمک بشود؛ اما چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که مسئولان سازمان های ذی ربط باید کمک کنند تا تیم حمایت شود.

دیدگاه‌ها