کد خبر : 1475411 | 30 آبان 1396 ساعت 11:19 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و از دست دادن نیمی از امتیازات در آزادی

سرخپوشان پایتخت در فصل جاری عملکرد ضعیفی در بازی های خانگی داشته اند.

پرسپولیس و از دست دادن نیمی از امتیازات در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر، دیروز با انجام 6 بازی به پایان رسید که در یکی از مهم ترین بازی ها پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل پدیده مشهد به تساوی بدون گل رسید. این بازی که پنجمین بازی خانگی شاگردان برانکو بود، 2 امتیاز حیاتی دیگر را از آنها گرفت تا باز هم پرسپولیس در جدول رده بندی پشت سر پارس جنوبی جم قرار بگیرد.


عملکرد تیم پرسپولیس در مسابقات این فصل به شکل عجیبی در بازی های خانگی با بازی های خارج از خانه تفاوت داشته است. در حالی که تیم ها معمولا در بازی های خانگی راحت تر امتیاز می گیرند، شرایط تیم برانکو در لیگ هفدهم به طرز دیگری رقم خورده است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در 5 بازی خانگی این فصل تنها دو پیروزی برابر فولاد و استقلال تهران کسب کرده و در سه بازی دیگر، به 2 تساوی مقابل پدیده و سیاه جامگان و یک شکست در برابر پیکان رسیده است.

 


کسب 8 امتیاز از 5 بازی یعنی نیمی از امتیازات بازی های خانگی تا به اینجای فصل از دست برانکو و شاگردانش رفته و این برای یک مدعی قهرمانی به هیچ وجه آمار قابل قبولی نیست. این در حالی است که پارس جم، اصلی ترین رقیب حال حاضر پرسپولیس در صدر جدول رده بندی، از 5 بازی که در ورزشگاه خانگی خود انجام داده، 13 امتیاز دشت کرده و تیمی به شدت خطرناک در خانه به حساب می آید.


نکته ای که نتایج ضعیف پرسپولیس در خانه را نمایان تر می کند، عملکرد خیره کننده ی آنها در بازی های خارج از خانه است. شاگردان ایوانکوویچ تا به اینجای فصل 6 بار در خانه ی رقبا به میدان رفته اند و از این 6 بازی فقط یکی را نبرده اند (مقابل سپاهان). 16 امتیازی که سرخپوشان پایتخت در بازی های دور از خانه به دست آورده اند، آنها را به خطرناک ترین میهمان لیگ هفدهم تبدیل کرده است. با چنین عملکردی، انتظارات از مدعی اصلی قهرمانی لیگ در بازی های خانگی بالاتر رفته و بازیکنان این تیم در 2 بازی خانگی باقی مانده تا پایان نیم فصل در مقابل صنعت نفت و ذوب آهن فرصت دارند آمار خود را در ورزشگاه آزادی بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها