کد خبر : 1475413 | 30 آبان 1396 ساعت 11:26 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

امینی: فعلا مربیان ایرانی هستند تا خارجی ها بیایند

قصه مربی رومانیایی رویینگ به کجا رسید؟

رییس فدراسیون قایقرانی از انتخاب مربیان ایرانی با هدایت تیم های رویینگ خبر داد.

قصه مربی رومانیایی رویینگ به کجا رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در هفته های اخیر ماجرای قطع همکاری مربی رومانیایی تیم ملی رویینگ با فدراسیون قایقرانی با اعتراض هایی از سوی ملی پوشان همراه بود، مسئولان فدراسیون بدون توجه به این مسائل به دنبال انتخاب کادرفنی جدید هستند. 


غلامرضا امینی، رییس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت انتخاب کادرفنی تیم های ملی مردان و زنان رویینگ به "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه برای انتخاب مربی خارجی هنوز به نتیجه نرسیدیم، تصمیم گرفتیم فعلا افشین فرزام و بهناز مرادخانی را به عنوان مربی برای تیم رویینگ زنان انتخاب کنیم. به دنبال یک مربی خارجی که احتمالا چینی است، برای سرمربیگری تیم ملی زنان هستیم که به زودی معرفی می شود. 


وی افزود: برای تیم مردان هم طاهر کبوتری به عنوان مربی انتخاب شده تا اردوها پیگیری شود و مذاکرات با مربیان خارجی ادامه دارد. البته گزینه اول ما «لیو چیون» که قبلا سابقه سرمربیگری تیم ملی را دارد، است. این مربی چینی به خاطر شرایطی که دارد، نمی تواند به صورت تمام وقت در ایران حضور داشته باشد و به همین دلیل در حال رایزنی با او هستیم. 


رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص سرنوشت جیوگا، سرمربی رومانیایی تیم های ملی رویینگ تصریح کرد: ما با توجه به اتفاقاتی که افتاد، تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفتیم. او هم دیگر جوابی به ما نداد. البته به خاطر تجربه ای که داشتیم، این بار از مربیان خارجی مرد برای هدایت تیم زنان استفاده نمی کنیم.


امینی در پایان در پاسخ به این شایعه که وزارت ورزش خواهان قطع همکاری با مربی رومانیایی شده، گفت: بدون شک تصمیماتی که ما می گیریم، با وزارت ورزش هماهنگ است. با این حال وزارتخانه به استقلال فدراسیون ها احترام می گذارد و تصمیم نهایی را خودمان می گیریم.

دیدگاه‌ها