کد خبر : 1475459 | 30 آبان 1396 ساعت 13:49 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان پانیونیوس عصبانی است؛

شجاعی در انتظار کمک کی‌روش و تاج!

هافبک ایرانی پانیونیوس یونان روزهای سختی را در سوپر لیگ یونان سپری می کند.

شجاعی در انتظار کمک کی‌روش و تاج!

به گزارش "ورزش‌سه"،  روزنامه گازتا یونان در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت مسعود شجاعی در یونان طی هفته های گذشته پرداخته است. این روزنامه معتبر یونانی در گزارشی که روز گذشته منتشر کرده در تحلیل خبر از افت مسعود شجاعی نسبت به فصل گذشته داده و نوشته که شجاعی برخلاف فصل گذشته نتوانسته در ترکیب این تیم تاثیر داشته باشد و انتظارات سرمربی این تیم را برآورده نمی کند.


در کنار افت فنی مسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس موضوع دیگری که این روزها باعث نارضایتی کادرفنی این تیم از هافبک ایرانی آنها شده، عصبانیت این بازیکن در جریان مسابقه است.


شجاعی در جریان آخرین دیدار این تیم برابر ژانتی که با شکست این تیم همراه شد در دقیقه 27 با کارت زرد داور جریمه شد و سرمربی پانیونیوس که نگران اخراج شدن این بازیکن بود، تصمیم گرفت تا بازیکن تاثیر گذار خود را در ابتدای نیمه دوم از زمین مسابقه خارج کند تا از 10 نفره شدن این تیم جلوگیری شود. با توجه به نزدیکی این دو تیم در جدول رده بندی، این دیدار اهمیت زیادی برای تیم یونانی داشت.


دور ماندن از تیم ملی در آستانه جام جهانی اتفاقی است که این روزنامه در گزارش خود دلیل اصلی عصبی بودن شجاعی نامیده است. مسعود شجاعی که طی سال های گذشته همواره یکی از بازیکنان اصلی و مورد اعتماد کی روش بود بعد از اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد حضور در اردوهای تیم ملی را از دست داده و همین موضوع روی روحیه او اثر گذاشته است.


با این وجود جان جیورجیپولوس فوتبال نویس یونانی عقیده دارد که شجاعی برای ادامه حضور در فوتبال یونان همچنان مشکلی ندارد. او در این باره به ورزش سه می گوید: شجاعی هیچ مشکلی با باشگاه ندارد و باشگاه ناراحتی او را از عدم دعوت به تیم ملی درک می کند اما از او انتظار نمایش های بهتر و تکرار فرم فصل قبل خود را دارد.


شجاعی که یک بازیکن با ارزش برای فوتبال ایران محسوب می شود، شاید در این روزها بیش از همیشه احتیاج به کمک کادرفنی تیم ملی و مدیران فوتبال ایران دارد؛ کاری که البته کی روش آن را بارها برای بازیکنان بدون باشگاه انجام داده و این روزها هواداران فوتبال انتظار دارند تا او برخوردی مشابه با کاپیتان تیم ملی داشته باشد.

دیدگاه‌ها