کد خبر : 1475466 | 30 آبان 1396 ساعت 14:13 | 38.1K بازدید | 13 دیدگاه

بررسی تمام اشتباه‌های داوری به ضرر آبی‌ها

لطف داوری به استقلال؛ هرگز

استقلال در شروع فصل با بدشناسی های عدیده ای روبرو شده است. شاید مهمترین آن این باشد که تمام اشتباه های داوری در این فصل به ضرر این تیم بوده است.

لطف داوری به استقلال؛ هرگز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از شروع فصل تا حالا با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است، از خریدهای اشتباه علیرضا منصوریان تا بدنسازی ضعیف و روی فرم نبودن بازیکنان. اما یکی از مسائلی که این تیم را در این فصل حسابی اذیت کرده است، این است که در طول 12 هفته ای که از آغاز لیگ برتر می گذرد، اشتباه های داوری هرگز به نفع آبی ها نبوده است.


هفته دوم؛ استقلال خوزستان


دقیقه 28 : ضربه سر علی قربانی با ضربه جابر انصاری وارد دروازه شد اما داور قبل از ضربه آفساید قربانی را اعلام  کرده بود.


*البته در دقایق پایانی این بازی بازیکن استقلال خوزستان پیراهن علی قربانی را کشید و داور این پنالتی را اعلام نکرد؛ هرچند که بعدا کارشناسان داوری مدعی شدند مهاجم استقلال در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است.


هفته هفتم؛ ذوب آهن


دقیقه 78: محمد نژاد مهدی در موقعیت آفساید با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد؛ اما داور این گل را صحیح اعلام کرد.
*در پایان این بازی منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کرد و شاید اگر این گل مردود اعلام می شد، سرنوشت سرمربی وقت استقلال تغییر می کرد.


هفته دهم؛ پرسپولیس


دقیقه 34: در این دقیقه از بازی کمال کامیابی نیا خطا کرد اما بیژن حیدری به اشتباه به ربیع خواه کارت زرد داد. دقایقی بعد کامیابی نیا دوباره از داور کارت زرد گرفت و پرسپولیس از خطر 10 نفره شدن گریخت.


هفته یازدهم؛ نفت تهران


دقیقه 90: ضربه پنالتی امید ابراهیمی به تیرک برخورد کرد و به صورت واضح وارد دروازه نفت تهران شد؛ اما داور این صحنه را گل اعلام نکرد تا ابراهیمی شانس زدن اولین گل فصل خود را از دست بدهد.


هفته دوازده؛ سیاه جامگان


دقیقه 21: در این دقیقه سجاد شهباززاده در موقعیت آفساید قرار داشت؛ ولی جابر انصاری از پشت مدافعان حریف به توپ رسید؛ ولی داور در اعلام آفساید عجله کرد و این موقعیت عالی از استقلال گرفته شد.
در این بازی روح الله سیف اللهی تکل خشنی روی پای روزبه چشمی زد که به گفته کارشناسان داوری این صحنه مستحق کارت قرمز بود ولی داور بازی حتی این صحنه را خطا هم تشخیص نداد.

دیدگاه‌ها