کد خبر : 1475469 | 30 آبان 1396 ساعت 14:14 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حضور دو هفته‌ای در مالدیو؛

بانوان والیبالیست به لیگ ایران بازگشتند

مائده برهانی گفت: شرایط لیگ ایران و تیم‌های مالدیو را بررسی می‌کنم و سپس درباره حضورم در مالدیو تصمیم خواهم گرفت.

بانوان والیبالیست به لیگ ایران بازگشتند

به گزارش "ورزش سه"،  مائده برهانی و زینب گیوه با حضور در مالدیو به عنوان بازیکن خارجی در لیگ این کشور به میدان رفتند اما حالا به ایران بازگشته اند و قصد ادامه والیبال خود در لیگ های داخلی را دارند. این دو که سال گذشته را هم در بلغارستان پشت سر گذاشته بودند یک بار دیگر بازی در لیگ ایران را پیش رو دارند. با این حال مائده برهانی به سایت هواداری والیبال می گوید: والیبال بانوان مالدیو تورنمنت شش جانبه‌ای را برگزار کرد که اعتبار خاصی در این کشور دارد. تماشاگران مالدیو تعصبات زیادی روی این مسابقات دارند. از من و زینب گیوه نیز دعوت شد تا در این تورنمنت حضور داشته باشیم. در این مسابقات بازیکنان خارجی از کشورهای قزاقستان، هند،رومانی و اسلوونی و ایران حضور داشتند که در بین تیم‌های حاضر تقسیم شده بودند. بازیکنان خارجی بسیار خوبی به این تورنمنت دعوت شده بود.

 

ملی‌پوش تیم والیبال بانوان ایران ادامه داد: به نظرم تیم‌های هند و قزاقستان بسیار قوی بودند. البته منظورم از هند و قزاقستان حضور بازیکنانی از این کشورهاست که در این تیم‌ها حضور داشتند. اسم تیم‌ها را چون نمی‌دانم تنها براساس حضور بازیکنان خارجی که دارند برای خودم معیار مشخص کردم.

 

مائده برهانی یادآور شد: ما در این مسابقات هند را بردیم. بازیکنان هندی خیلی خوب بودند. اصلا فکرش را نمی‌کردم والیبال هند چنین بازیکنانی داشته باشد. برایم جای تعجب داشت که هندی‌ها اینقدر پیشرفت کرده‌اند. با این وجود ما این تیم را بردیم. تیمی که بازیکنان هندی داشت قزاقستان را برد و ما به تیم قزاقستانی باختیم.

 

وی درپاسخ به این سوال که آیا در لیگ مالدیو بازی خواهد کرد یا نه، گفت باید شرایط تیم‌های مالدیو و ایران را بررسی کنم وسپس در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.لیگ مالدیو کوتاه مدت است شاید ده روزه تمام شود. اگر در لیگ مالدیو بازی کنم تا اواسط آذرماه در این کشور خواهم بود. کشورمالدیو برای برگزاری تورنمنتی با شش تیم، به ما پیشنهاد دادند باتوجه به این که مسابقه خاصی نیز در این فاصله زمانی نداشتم به مالدیو آمدیم و اینجا مسابقه دادیم.

دیدگاه‌ها