کد خبر : 1475481 | 30 آبان 1396 ساعت 15:10 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

راه کار شفر برای خروج از بحران چیست؟

20 نیمه بدون گل زده برای استقلال!

آمار عجیب گلزنی استقلال همچنان ادامه دارد و این تیم با وجود خلق موقعیت های زیاد در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده است.

20 نیمه بدون گل زده برای استقلال!

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال استقلال با گذشت 12 هفته از آغاز لیگ برتر با 6 گل زده بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده است، آماری که با توجه به حضور بازیکنان هجومی مثل شهباززاده، فرشید اسماعیلی، حسن بیت سعید، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان و ... هیچ کس تصور آن را نمی کرد.


استقلالی که فصل قبل با 45 گل زده بعد از پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، در این فصل در مجموع 24 نیمه ای که در لیگ برتر به میدان رفته است، تنها در 4 نیمه موفق به گلزنی شده است و در 20 نیمه بعدی این تیم در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده است.


استقلال تا کنون یک گل به تراکتورسازی در نیمه اول، یک گل به ذوب آهن در نیمه اول، دو گل به سپیدرود در نیمه دوم و 2 گل به نفت تهران در نیمه دوم زده است و در 20 نیمه بعدی گلی نزده است که این عجیب ترین آمار ممکن برای آبی ها محسوب می شود.


اما چرا استقلال با وجود این که در بازی های اخیر خود با هدایت شفر موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرده است، در گلزنی  موفق نیست؟ شاید یک دلیل آن، مناسب نبودن ترکیب خط هجوم این تیم باشد و دلیل دیگر افت روحیه بازیکنان این تیم است که آنها را در به ثمر رساندن این موقعیت ها ناکام گذاشته است.

دیدگاه‌ها