کد خبر : 1475509 | 30 آبان 1396 ساعت 16:09 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

روز مهم در فوتبال باشگاهی ایران

فینال‌های لیگ برتر و دسته اول در اولین هفته آذر ماه

بهترین تیم های لیگ برتر و دسته اول کشور هفته آینده روبروی هم قرار گرفته و تصویر گر مهم ترین بازی هفته آینده هستند.

فینال‌های لیگ برتر و دسته اول در اولین هفته آذر ماه

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ برتر تیم های پارس جم جنوبی و پرسپولیس که صاحب رتبه های اول و دوم لیگ هستند روبروی هم قرار می گیرند، پارس جم تازه صعود کرده به لیگ برتر میزبان مسابقه هفته آتی خواهد بود، این بازی برای پارس بسیار مهم است، چرا که در صورت کسب برد، صدرنشین واقعی لیگ برتر خواهد شد، آنها در هفته های اخیر با یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر قرار داشته و میانگین امتیازاتشان کمتر از پرسپولیس بوده است.


پارسی ها در صورت باخت برابر پرسپولیس نه تنها 2امتیاز از پرسپولیس عقب خواهند افتاد، که به علت یک بازی کمتر پرسپولیس احتمال بالقوه افزایش فاصله 5 امتیازی را هم با سرخها خواهند داشت، ضمن این که باخت آنها باعث سقوط احتمالی تا رتبه سوم در صورت برد پیکان در هفته سیزدهم  خواهد شد.


اما در دسته اول هم تیم های بالانشین تصویر گر مسابقه لیگ برتر در سطحی پایین تر خواهند بود. تیم نساجی قائم شهر میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیشتاز لیگ دسته اول خواهد بود، نفتی ها 30 امتیاز در 13بازی گرفته و یک بازی عقب افتاده دارند در حالی که نساجی با 26 امتیاز در 14بازی دوم است و برد در بازی خانگی برای این تیم، هرچند پیشتازی قهرمانانه نفت مسجدسلیمان را از بین نمی برد؛ اما از شکوه موقعیت تیم خوزستانی کم نخواهد کرد.


مسابقه پرسپولیس و پارس در روز 4 آذرماه به میزبانی تیم پارس برگزار خواهد شد و تیم نساجی در روز دوشنبه 6آذرماه آینده روبروی نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها