کد خبر : 1475562 | 30 آبان 1396 ساعت 21:43 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: انتظار داریم با بهترین یوونتوس روبه‌رو شویم

ارنستو والورده، سرمربی بارسا معتقد است فردا برابر یوونتوس شب سختی در انتظار آنهاست.

والورده: انتظار داریم با بهترین یوونتوس روبه‌رو شویم

 

به گزارش "ورزش سه"، یووه برای جبران شکست 0-3 بازی رفت و افزایش احتمال صدرنشینی در خانه میزبان بارسلونای آماده است.

 

شرایط یوونتوس: "ما انتظار داریم با بهترین یوونتوس روبرو شویم. بدیهی است آنها رقیبی قوی بوده و در ورزشگاه خود با یک فضای آتشین در انتظار ما هستند. یووه در هر بازی چندین فرصت گلزنی ایجاد می کند و فردا به پیروزی نیاز دارد. همانند بازی رفت هر دو طرف سعی خواهند کرد که توپ و بازی را تا آنجا که ممکن است کنترل کنند. در این لحظه، تمرکز بارسا رسیدن به دور بعدی است، سپس بازی های مهم دیگر در انتظار ماست.

 

 

1255104

 

 

آنها دارای بسیاری از بازیکنان با استعداد هستند و دیبالا احتمالا یکی از مهمترین آنهاست، اما میرالم پیانیچ، گونزالو هیگواین و خوان کوادرادو نیز می توانند تفاوت ها را ایجاد کنند. اگر روی دفاع در برابر یک بازیکن تمرکز کنید، فقط فضا را برای دیگران ایجاد می کنید، بنابراین مهم است که دفاع تیمی باشد."

 

فاصله فوتبال ایتالیا و اسپانیا: "من می دانم بحث زیادی در مورد این وجود دارد، اما یوونتوس به دو فینال لیگ قهرمانان رسیده و این موفقیت است. بدیهی است وقتی ایتالیا به جام جهانی نمی رسد شگفتی بزرگی است. در مواردی مانند این، تمایل به تغییر همه چیز دارید، اما گاهی نیاز به تغییرات کوچکتر است.

 

ما به یوونتوس، رم و تمام فوتبال ایتالیا احترام می گذاریم. من فکر نمی کنم که شما می توانید بگویید کدام تیم فردا برنده است، چرا که این دو تیم هر 2 قوی هستند."

 

 

1247182

 

 

شکست 0-3 فصل قبل بارسا برابر یووه در تورین: "من چند بار این بازی را تماشا کردم. آن بازی حذفی بود و شرایط در حال حاضر متفاوت است؛ اما ما می دانیم که یوونتوس بسیار قوی است و ما باید برای هجوم اولیه آنها آماده باشیم.

 

یووه فصل گذشته عالی بود و موفق شد بارسا را شکست دهد، اما شرایط بازی فردا خیلی متفاوت خواهد بود و مطمئنا انگیزه آنها جبران شکست در نوکمپ است."

دیدگاه‌ها