کد خبر : 1475607 | 01 آذر 1396 ساعت 02:00 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی پرگل بر آپوئل

زیدان: همه از برخورد با رئال می ترسند

رئال مادرید در شبی که بنزما و رونالدو به جاده گلزنی بازگشتند، موفق شد آپوئل را در زمینش 0-6 مغلوب کند.

زیدان: همه از برخورد با رئال می ترسند

به گزارش "ورزش سه"، به لطف این پیروزی، رئال موفق شد به عنوان تیم دوم گروه خود راهی دور یک هشتم نهایی شود و باید منتظر برخورد با یک حریف قدرتمند باشد.

 

 

1255187

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« بازی خوبی انجام دادیم. زدن 6 گل در یک بازی خارج از خانه، هرگز کار ساده ای نیست. انتقادات همیشه هستند ولی خیال من آسوده بود. مقطع بدی را تجربه کردیم ولی حالا روزهای بهتری در راه هستند.»

 

گلزنی کریم و کریس:« به خاطر آنها خوشحال هستم. می دانستم که بحران را پشت سر می گذارند و یک بار دیگر گلزنی های شان شروع می شود. باید به تمرین و تلاش ادامه داد.

همه می دانیم که رونالدو و بنزما چه کیفیت بالایی دارند. با کریم و دیگر بازیکنان همیشه صحبت می کنم. بنزما البته شخصیتی منحصر به فرد دارد و مشکلات را بروز نمی دهد. اوهمه چیز را درون خودش می ریزد. واضح است که برخی انتقادات او را آزار می دهند. البته من فکر می کنم او از این انتقادات تاثیرات منفی نمی گیرد. کریم به خوبی می داند که در چه تیمی بازی می کند. او بازیکن خوبی است که البته می تواند بهتر هم باشد. کریم 10 سال است که در رئال بازی می کند و امشب به خاطر او و رونالدو خیلی خوشحال شدم.»

 

 

1255156

 

 

صعود به عنوان تیم دوم:« کاری نمی توانیم انجام دهیم. حتی برد در بازی آخر هم برای اول شدن مان کفایت نمی کند. چاره کار، کسب دو نتیجه خوب در یک هشتم و صعود به دور بعد است. همان کاری که قبلا بارها انجام داده ایم. می دانم که تیم های اول گروه های دیگر، هیچکدام دوست ندارند به ما برخورد کنند و از این مساله هراس دارند. مطمئنم که دو بازی سخت را در یک هشتم خواهیم داشت؛ چون در این مرحله حریف ساده وجود ندارد. هر تیمی که در گروهش اول شده، بدون شک شایستگی اش را داشته است.»

 

برد پرگل پس از مدت ها:« این به لطف کریم، رونالدو و دیگر بازیکنان ممکن شد. در مسیر درستی قرار داریم. این اواخر بازی های خوبی انجام داده ایم و امشب خوشبختانه بدشانسی گریبان ما را نگرفت. زدن 6 گل در زمین حریف، کار دشواری است و این به خاطر ضعف آپوئل نبود.»

 

مصدومان:« از پنجشنبه گرت بیل، ناواس و کواچیچ با ما خواهند بود. تعویض مارسلو هم به دلیل مصدومیت نبود. مشکل او اصلا جدی نیست. هدفم بازی دادن به تئو بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها