کد خبر : 1475644 | 01 آذر 1396 ساعت 09:51 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مربی گران قیمت آرژانتینی از القطر

سران باشگاه قطری با وجود هزینه های سرسام آوری که اخراج سرمربی آرژانتینی روی دست آنها می گذاشت سرانجام این تصمیم را عملی کردند.

اخراج مربی گران قیمت آرژانتینی از القطر

به گزارش "ورزش سه"، القطر در ابتدای فصل با گابریل کالدرون سرمربی مشهور آرژانتینی که در آستانه هدایت تیم ملی امارات قرار داشت قراردادی دو ساله و با رقمی سنگین امضا کرد تا این مربی مطرح شاغل در فوتبال حاشیه خلیج فارس هدایت تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان را در دست بگیرد.


کالدرون که خوب می دانست برای کارکردن در باشگاه های عربی نیاز به قرارداد سفت و محکمی دارد بندهایی در قراردادش گنجاند که اجازه برکناری او به راحتی را نمی داد. مرد آرژانتینی که در بدو ورود محمد طیبی مدافع ایرانی و چند خرید سنگین داشت با گذشت هفت، هشت هفته از رقابت های لیگ ستارگان نتوانست نتیجه لازم را کسب کند تا سرانجام کاسه صبر سران باشگاه لبریز شود.


 روزنامه الوطن مدعی شد باشگاه القطر سرانجام پس از مذاکره طولانی با کالدرون برای فسخ قرارداد کنار رفتنش از سمت سرمربیگری با او به توافق رسید به نحوی که انتظار می‌رود این اتفاق پس از بازی هفته نهم لیگ ستارگان قطر برابر ام‌ صلال عملی و حکم برکناری سرمربی آرژانتینی صادر شود.


القطر با هدایت کالدرون آرژانتینی و در اختیار داشتن محمد طیبی، مدافع ایرانی که بازوبند کاپیتانی این تیم نیز بر بازوی او بسته می‌شود فقط 3 امتیاز در هشت هفته فصل جاری لیگ ستارگان کسب کرد تا قعرنشین جدول رده‌بندی باشد. روزنامه الوطن سپس با اشاره به مذاکره باشگاه القطر با عبدا.. مبارک، مربی بومی برای بازگشت به این تیم اعلام کرد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید نیز جذب خواهند شد.

دیدگاه‌ها