کد خبر : 1475649 | 01 آذر 1396 ساعت 10:01 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

سایت SDNA یونان مدعی شد

شجاعی در صدر خریدهای زمستانی پاناتینایکوس

اختلافات رقم خورده میان ستاره ایرانی و باشگاه پانیونیوس بار دیگر باعث شد تا رسانه های یونانی مدعی شوند این بازیکن در مسیر خروج از تیم فعلی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی در روزهای اخیر به یکی از سوژه های جنجالی اردوی پانیونیوس تبدیل شده است تا جایی که بعد از درگیری لفظی میان او و یکی از هم تیمی هایش، باشگاه حکم به اخراج یک ماهه ستاره سابق تیم ملی ایران داد تا همین امر بیشتر از قبل شایعات پیرامون جدایی او از پانیونیوس در زمستان را بر سر زبان ها بیندازد.


در شرایطی که پیش از این بسیاری از اخبار حکایت از توافق نهایی دو باشگاه پانیونیوس و AEK برای انتقال شجاعی در زمستان حکایت داشت، سایت SDNA امروز با اشاره به اتفاقاتی که در یکی، دو روز گذشته برای مسعود شجاعی در تیم رخ داده،  مدعی شد سران باشگاه پاناتینایکوس به توصیه سرمربی خود بار دیگر خرید این ستاره ایرانی را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند.

 

1255221


به نوشته این سایت یونانی، اوزونیدیس سرمربی پاناتینایکوس که خود زمینه ورود شجاعی به فوتبال یونان را فراهم کرد، حالا تصمیم گرفته به هر شکلی شده شجاعی را با خود به جمع سبزپوشان آتن ببرد؛ بلکه با حضور شجاعی مشکلات میانه میدان را به حداقل برساند. تنها مشکل در این راه به بحران های مالی و توان کم باشگاه پاناتینایکوس برای پرداخت مبلغ قرارداد ستاره ایرانی است که مذاکرات در این راه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها