کد خبر : 1475679 | 01 آذر 1396 ساعت 11:38 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

مصدوم و محروم پدیده، هر روز بیشتر از دیروز؛

پدیده دیگر نگران غیبت بزرگانش نیست!

در حالی که پدیده چندین بازیکن خود را برابر نفت تهران در اختیار نخواهد داشت، اما سرمربی مشهدی‌ها به نظر می‌رسد، دیگر نگرانی چندانی ندارد.

پدیده دیگر نگران غیبت بزرگانش نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از پشتوانه‌سازی رضا مهاجری برای روزهای سخت پدیده در بازی بزرگ با پرسپولیس رسما رونمایی شد و چهره‌های جوان پدیده در ورزشگاه آزادی خوش درخشیدند، این تیم با چالشی متفاوت‌تر در بازی با نفت تهران روبرو است.


پدیده‌ای که این روزها به نبود بابک حاتمی، محسن یوسفی، فریبرز گرامی عادت کرده و در روز بازی با پرسپولیس هم محمدحسین مرادمند، میلاد کمندانی، امین قاسمی‌نژاد، معین عباسیان را در اختیار نداشت، در بازی این هفته خود هم با سه کارته شدن، اکبر ایمانی و اکبر صادقی دو تن از کلیدی‌ترین مردان میانه میدان خود روبرو است؛ مضاف بر اینکه محمدرضا خانزاده را هم به دلیل محرومیت در دفاع در اختیار ندارد.


با اینکه دست مهاجری به نظر بسته می‌رسد، اما مشهدی‌ها دیگر نگرانی چندانی از نبود بازیکنان مطرح خود ندارند چراکه چشم امیدشان به پشتوانه‌سازی این تیم پرامید شهر مشهد است.


گلری درخشان سعید جلالی‌راد 23ساله درون دروازه و بازی خوب حسین مهربان 21ساله ، مهدی‌خوانی 20ساله، سینا زامهران 19ساله و رضا صدری 19ساله برابر پرسپولیس، نشان‌دهنده این واقعیت است که مهاجری همسو با سیاست‌های آینده‌نگرانه باشگاه، پدیده‌ای جدید را ساخته که جوانگرایی‌اش در حد شعار نیست و همین که چنین تیمی بتواند از پس کسب امتیاز از پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی بربیاید، یعنی اینکه این تیم دیگر نباید نگران غیبت بازیکنان اسمی‌اش باشد.


قرمز و سفیدپوشان مشهدی روز جمعه پذیرای نفت تهران هستند و حالا چالش سنگین‌تر نبود سه بازیکن کلیدی دیگر مضاف بر مصدومان و محرومان قبلی است؛ اما به نظر می‌رسد با اتمام محرومیت امین قاسمی‌نژاد، خط آتش مشهدی‌ها می‌تواند جان تازه‌ای به خود بگیرد.

دیدگاه‌ها