کد خبر : 1475701 | 01 آذر 1396 ساعت 13:00 | 34.2K بازدید | 2 دیدگاه

فقط یکبار به برانکو باخته ام

تارتار: پورموسوی غوره نشده مویز شده!

پارس جنوبی در آخرین بازی اش در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان شکست خورد، اما با این وجود حداقل تا شنبه و بازی حساس برابر پرسپولیس صدرنشین لیگ است.

تارتار: پورموسوی غوره نشده مویز شده!

به گزارش" ورزش سه" مهدی تارتار سرانجام در لیگ برتر امسال طعم شکست را چشید آن هم در هفته های حساس پایانی نیم فصل اول و در آستانه بازی با پرسپولیس که می تواند منجر به از دست رفتن صدرجدول باشد. پارس جنوبی اما با وجود شکست برابر فولاد کماکان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نیم فصل است و در این راه باید در بازی حساس هفته سیزدهم برابر پرسپولیس به پیروزی برسد. مسابقه ای شش امتیازی که می تواند فینال نیم فصل اول لقب بگیرد. تارتار با «روزنامه گل» گفت و گویی انجام داده که در زیر می خوانید:

 

 

شکست شما مقابل فولاد باعث شد تا خیلی‌ها راحت تر لیگ را ادامه دهند؟


این باخت باعث شد که فشار روی تیم و بازیکنان کمتر شود هرچند که نمی‌خواستیم این اتفاق بیفتد‌. انگیزه‌ای که همه تیم‌ها داشتند تا ما را شکست دهند برای من و شاگردانم جالب بود اما با این حال خوشحالم که باری از روی دوش ما برداشته شد و از این فشار خارج شدیم‌. دوست نداشتم بازنده باشیم و می‌خواستیم روند خوب مان را ادامه دهیم اما از این باخت هم درس‌های زیادی گرفتیم.

 


این باخت به نوعی برای شما و تیم‌تان شوک خوبی بود؟


بله! به هرحال باخت به فولاد شوک مثبتی بود تا بچه‌ها متوجه شوند که باید توان بیشتری بگذارند‌. نیمه اول این بازی خوب نبودیم اما در نیمه دوم همه زحمت کشیدند‌. بعد از 11 هفته نباختن از نظرم شوک خوبی برای تیم من بود‌.  

 


با اینکه باختید ولی همچنان صدرنشین هستید‌. تساوی پرسپولیس مقابل پدیده تا حدودی باخت مقابل فولاد را تسکین داد‌.


خدا را شکر که در صدر قرار داریم و شخصیت تیمی ما در روزی که شکست خوردیم و دیگر رقبا پیروز نشدند، حفظ شد‌. با مساوی‌ای که پرسپولیس به دست آورد فاصله زیادی بین ما و دیگر مدعیان نیفتاد‌. توانستیم در صدر بمانیم و با شرایط صدرنشینی به مصاف بزرگ مقابل پرسپولیس برویم‌.

 


چه شد که پورموسوی بابت سرماخوردگی و دست ندادن‌تان اینقدر شاکی شد؟


این که با چه کسی دست بدهیم یا ندهیم به خودمان مربوط است‌. من سرماخوردگی داشتم و به سرپرست تیم شان گفتم عذر می‌خواهم سرما خوردم و دست نمی‌دهم‌. همان لحظه قبل از اینکه با من رودرو شود کل کادرفنی شان را برگرداند و به ایشان برخورد‌. به نظر من این برگشتن آن هم با آن شیوه رفتاری خیلی معانی دارد‌. او می‌توانست با روی خوش آرزوی بهبودی و سلامتی برای من کند نه اینکه اینگونه برگردد‌. بازهم می‌گویم این برگشت پورموسوی و رفتارش معنی دارد که از طریق کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم‌. همچنین تماس‌های مشکوکی که با بازیکنان من شب بازی گرفتند را بررسی خواهیم کرد‌. خود مسوولان کمیته اخلاق پیگیر ماجرا هستند و ما هم از این قضیه دست نخواهیم کشید و کوتاه نمی‌آییم‌.

 


چه تماسی با بازیکن شما گرفتند؟


نزدیکان‌شان شب بازی به بازیکن ما زنگ می‌زنند و می‌گویند اگر بازی کنی مصدوم می‌شوی‌. مگر آقایان غیب‌گو یا علم ماورایی دارند که می‌دانند بازیکن ما مصدوم می‌شود‌. آن شخصی که با بازیکن ما تماس گرفته بود ارتباط نزدیکی با نیمکت فولاد دارد‌. بازیکن ما آن شخص را بعد از بازی کنار نیمکت فولاد دیده بود در حالی که افراد عادی نمی‌توانند به نیمکت تیم‌ها بعد از بازی نزدیک شوند.

 


اما پورموسوی در کنفرانس بعد از بازی رفتار شما را گستاخانه تلقی کرده بود؟


من طبق اخلاق حرفه‌ای در کنفرانس بعد از بازی پیروزی فولاد را تبریک گفتم اما این آقا از آن دسته افرادی است که غوره نشده، می‌خواهد مویز شود‌. حد و اندازه‌های خودش را نمی‌داند‌. دو سال است سرمربی شده و به خودش اجازه می‌دهد اینگونه رفتار کند‌.

 


برانکو گفته است دیدار با پارس جنوبی جم مثل دربی است؟


من همیشه گفته‌ام که رقیب تیم‌های بزرگ نیستیم ولی از اینکه همه تیم‌ها ما را باور کرده‌اند و بعد از باخت تیم برنده مثل قهرمان‌ها خوشحالی می‌کند باید بگویم بابت آن اول خدا را شاکر هستم و بعد به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم‌. این بازی از نظر ما دربی نیست ولی ما هم پارس جنوبی هستیم و کاری کرده ایم که همه تیم‌ها آرزوی بردن ما را دارند‌. خوشحالم که بازیکنانی با کیفیت دارم و به آنها ایمان دارم‌. ما در حضور هواداران مان بازی می‌کنیم و برای همین نگران دیدار با پرسپولیس نیستیم‌. راحت بگویم بدون هیچ استرسی مقابل پرسپولیس به میدان خواهیم رفت و بازی می‌کنیم‌.

 


گویا برانکو هم از هواداران پارس جنوبی ترسیده و گفته است در جم برای ما جهنم درست می‌کنند؟

 

برانکو عین واقعیت را گفته چرا که هر تیمی که به جم می‌آید هواداران برایش جهنم درست می‌کنند‌. در اصل با این هواداران ما یک یار بیشتر از حریف داریم ولی باید قبول کنیم پرسپولیس هم تیم بزرگی است و جزو بهترین‌های آسیاست‌. آنها کادرفنی و بازیکنان با کیفیتی دارند‌.

 


هواداران پارس جنوبی از یک بابت دیگر هم خوشحال هستند که مهدی تارتار جلوی پرسپولیس همیشه تیم هایش نتیجه گرفته‌اند‌.


لطف خدا بوده که جلوی تیم دوست داشتنی‌ام سربلند بودم‌. فکر می‌کنم که فقط یک بار دو سال پیش با راه‌آهن به همین تیم برانکو باختیم آنهم پرسپولیسی که در اوج بود و راه‌آهنی که مشکلات زیادی داشت‌. اما به طور کلی معمولا مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفتم برای همین هواداران پرسپولیس خیلی خاطره خوبی از من ندارند‌.

 


تقابل شما با برانکو هم در نوع خودش جالب است‌.


برانکو در این دو سال نشان داده که مربی باکیفیت و خوبی بوده و باعث پیشرفت پرسپولیس شده است‌.  او در این تیم خوب کار کرده و می‌شود از کارهای او در پرسپولیس الگو گرفت.

دیدگاه‌ها