کد خبر : 1475705 | 01 آذر 1396 ساعت 13:17 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشاط پارسی‌ها برای پیروزی بر پرسپولیس

خوشحال و شاد و خندانیم(عکس)

بازیکنان پارس جنوبی با جدیت و شادابی تمریناتشان را برای موفقیت در بازی حساس روز شنبه برابر پرسپولیس انجام می دهند.

به گزارش "ورزش سه" پارس جنوبی برای حفظ صدرنشینی روز شنبه باید پرسپولیس را در شهر جم متوقف کند کاری که سخت است اما صدرنشین فعلی لیگ برتر نشان داده که امسال پتانسیل موفقیت در بازی های بزرگ را هم دارد.


بازیکنان پارس جنوبی در فاصله سه روز مانده به بازی حساس هفته سیزدهم تمرینات پرنشاط و جدی را انجام می دهند و تصاویری که از تمرینات این تیم منتشر شده نشان می دهد که بازیکنان پارس در سطح خوبی از نظر روحی و روانی برای موفقیت در این بازی بزرگ قرار دارند.

 

 


پارس امسال تیمی نسبتا جوان و با بازیکنان گمنام است اما در این تیم چهره هایی هستند که تجارب مناسبی در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده اند. وحید حمدی نژاد ، میثم نقی زاده ، مهدی زبیدی و محسن فروزان بازیکنانی هستند که سابقه حضور موفق در لیگ برتر و حتی کسب عنوان قهرمانی را هم دارند. بی شک تجربه این بازیکنان می تواند در ادامه لیگ هم به کمک پارس آمده و در موفقیت احتمالی این تیم موثر باشد.


اما در بین بازیکنان پارس جنوبی بازیکنانی هستند که لیگ امسال سکوی پرتاب و محلی برای شناخته شدنشان بوده است.  حسین پورامینی و هافبک میانی و میثم تیموری مدافع چپ پارس جنوبی دو بازیکنی هستند که در این دوازده هفته به خوبی برای فوتبالی شناخته شده اند.

 

 


با این وجود شاید نقطه قوت تیم پارس جنوبی خط حمله و بخش هجومی این تیم باشد. جایی که بازیکنانی مثل مهدی زبیدی، علی دشتی، امید سینک، امیرارسلان مطهری و البته آلویس نانگ در آن حضور دارند. با این وجود به نظر می رسد زوج نانگ و زبیدی خط حمله خطرناک پارس برابر پرسپولیس باشد.

 

دیدگاه‌ها