کد خبر : 1475729 | 01 آذر 1396 ساعت 14:30 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: مسی در 10 سانتیمتر جا معجزه می کند

سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

آلگری: مسی در 10 سانتیمتر جا معجزه می کند

به گزارش "ورزش سه"، مسی امشب در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که هنوز در آن موفق به گلزنی نشده است. او فصل گذشته در شکست سنگین بارسا برابر یوونتوس در امر گلزنی ناکام ماند و امشب قصد جبران دارد ولی مکس الگری، سرمربی یوونتوس، برای مهار او برنامه ای ویژه دارد.

 

 

1255246

 

 

سرمربی یوونتوس در مورد مسی گفتمسی از جایی که کسی فکر نمی کند توپ را عبور می دهد. او در 10 سانتیمتر جا دست به کارهایی باورنکردنی می زند. برای مهار او باید به صورت تیمی عمل کرد. بازی او را به خوبی آنالیز کرده ام.»

 

مقایسه دیبالا و مسی:« نمی دانم اصلا این مقایسه درست است یا خیر. دیبالا 23 سال دارد و مسی 30 ساله است. دیبالا هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. او فصل را خوب شروع کرد و سپس در گلزنی دچار افت شد و دو پنالتی هم از دست داد. هیچ بازیکنی در طول فصل نمی تواند در یک سطح بازی کند. از نظر من، مسی و دیبالا دو بازیکن در سطح بسیار بالا هستند.»

 

بارسلونا:« نسبت به فصل گذشته، این بارسلونا بهتر دفاع می کند. آنها در 14 بازی باخت نداشته اند و گل های کمی دریافت کرده اند. خوب دفاع می کنند و کمتر گل می خورند. بارسلونای فعلی تیمی منسجم تر از سال قبل است.»

 

 

دیدگاه‌ها