کد خبر : 1475743 | 01 آذر 1396 ساعت 16:31 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

کاویانی‌نژاد و میرزازاده به نیمه نهایی راه یافتند

امین کاویانی‌نژاد و امین میرزازاده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در لهستان راه یافتند.

کاویانی‌نژاد و میرزازاده به نیمه نهایی راه یافتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از صبح دیروز در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن دوم به پایان می رسد.

 

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها تاکنون به شرح زیر است:

 

در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

 

در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آلن میرزویان از روسیه می رود.

 

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به مسابقات خود ادامه دهد.

 

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه 10 بر یک به برتری رسید وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله به مصاف زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان می رود.

 

 

دیدگاه‌ها