کد خبر : 1475777 | 01 آذر 1396 ساعت 17:13 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت پرسپولیس در دستان کمالوند و نفت آبادان

صنعت نفت آبادان در تعیین تکلیف پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرنوشت پرسپولیس در دستان کمالوند و نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوازدهم لیگ برتر با توجه به شکست پارس جنوبی جم مقابل فولاد،‌ تیم پرسپولیس یک فرصت استثنایی داشت تا بتواند در صدرجدول رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد؛ اما با تساوی مقابل پدیده این شانس را از دست داد.


اگرچه سرخ‌پوشان پایتخت این هفته با رقیب اصلی‌شان پارس جنوبی مصاف می‌دهند؛ اما نباید از نقش صنعت نفت آبادان در تعیین سرنوشت پرسپولیس غافل شویم. پرسپولیس یک بازی معوقه با نفت آبادان دارد و از سوی دیگر اگر در جام حذفی بادران را شکست دهد، در مرحله بعد با شاگردان فراز کمالوند روبه‌رو می‌شود. به عبارت بهتر پرسپولیسی‌ها دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز با نفت آبادان دارند که به صورت متوالی انجام می‌شود.


نفت آبادان امسال با هدایت فراز کمالوند و جذب ستاره‌های پرتعداد شرایط خوبی پیدا کرده است؛ آنها اکنون با یک بازی کمتر در رده نهم جدول جای دارند و گریبان تیم‌های زیادی را گرفته‌اند. در چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شود پرسپولیس در دو بازی آخر نیم فصل اول خود کار سختی با نفت در حذفی و لیگ برتر داشته باشد.


پرسپولیس در صورتی که بادران را در جام حذفی شکست دهد، برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جام حذفی نفت آبادان را پیش رو خواهد داشت که انگیزه زیادی برای مسابقات حذفی دارد. از این رو پرسپولیس نیز برای مراحل بالاتر حذفی برنامه‌ریزی کرده است.


شاگردان برانکو در لیگ برتر نیز اگر نتوانند صدرنشینی‌شان را تا زمان بازی معوقه با نفت آبادان قطعی کنند، بی‌تردید به 3 امتیاز آن بازی نیاز خواهند داشت و به همین خاطر کار سختی مقابل شاگردان کمالوند خواهند داشت.


با این شرایط به نظر می‌رسد نفت آبادان و فراز کمالوند در تعیین سرنوشت پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول نقش بسیار تعیین کننده‌ای خواهند داشت و باید دید از این دو آزمون چطور بیرون خواهند آمد.

 

دیدگاه‌ها