کد خبر : 1475778 | 01 آذر 1396 ساعت 17:14 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

2 مدال برنز دیگر در انتظار ایران

دست امیدهای کشتی فرنگی به طلا نرسید

امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده به دیدار رده بندی رقابت های چهار وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در لهستان راه یافتند.

دست امیدهای کشتی فرنگی به طلا نرسید

به گزارش‌ "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از صبح دیروز در شهر بیدگوشچ لهستان در حال برگزاری است و امروز (چهارشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن دوم به پایان می رسد. پس از پایان رقابت های مقدماتی چهار وزن دوم، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده در دیدار رده بندی اوزان 66 و 130 کیلوگرم حضور دارند.


نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این مسابقات، به شرح زیر است:


در وزن 59 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک لوییز اورتا سانچز از کوبا را شکست داد وی در دور بعد مقابل ماسوتو کاوانا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد اما با تنوجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، دلخانی به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 2 بر صفر کریستوفر کرامر از آلمان را شکست داد وی در دیدار بعد مقابل آگوستین اسپاسوف از بلغارستان با نتیجه 15 بر 7 مغلوب و حذف شد.


در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مانیش از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل بک کونوربایف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. کاویانی نژاد در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی شوگو تاکاهاشی از ژاپن را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آلن میرزویان از روسیه با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. کاویانی در این دیدار با آبیلایخان آمزیف از قزاقستان کشتی می گیرد.

 

1255311


در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد اما با توجه به حضور این حریف ترک در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل استانیسلاو شافارنکا از بلاروس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول مقابل سینگ مهارس از هند با نتیجه 10 بر یک به برتری رسید وی در دور دوم مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالطیف احمد محمد از مصر را با نتیجه 7 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرزازاده در این مرحله مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی است.


گفتنی است؛ در روز نخست این مسابقات هم 2 مدال برنز توسط پیام بویری و فرشاد بلفکه به دست آمد. بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران بدون کسب مدال طلا و حتی داشتن فینالیست امشب به کار خود در اولین دوره رقابت های جهانی این رده سنی پایان می دهد.

دیدگاه‌ها