کد خبر : 1475779 | 01 آذر 1396 ساعت 17:29 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده و تلاش برای شکست ناپذیری در خانه

شاگردان رضا مهاجری در حالی میزبان نفت تهران خواهند بود که هنوز طعم باخت در خانه را نچشیده اند.

پدیده و تلاش برای شکست ناپذیری در خانه

به گزارش "ورزش سه"، پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان نفت تهران خواهد بود و این فرصت را دارد که با کسب سه امتیاز این بازی خانگی حضور خود در جمع بالانشینان لیگ را تداوم ببخشند. وقتی عملکرد این تیم مشهدی را در دیدارهای خانگی اش مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که آنها با 2 برد مقابل سپاهان و سایپا و 3 تساوی برابر استقلال خوزستان، ذوب آهن و فولاد موفق به کسب 9 امتیاز از 5 بازی شده اند. جالب است بدانید هر سه تساوی خانگی پدیده با نتیجه مشابه 2 بر 2 رقم بوده است.


پدیده که با 20 گل زده بعد از پارس جنوبی جم عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد، با 13 گل زده و 6 گل خورده در 5 دیدار خانگی عملکرد خوبی داشته و می تواند امیدوار باشد مقابل نفت تهران 3 امتیاز دلچسب را کسب کند. قاضی با 3 گل و قاسمی نژاد، خانزاده و مهربان نیز هر کدام با 2 گل زده بهترین گلزنان پدیده در دیدارهای خانگی بوده اند. از مجموع 13 گل زده شده‌ی پدیده در بازی های خانگی 5 گل در نیمه اول و 8 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است.


شاگردان رضا مهاجری آخرین بار در هفته هفتم مقابل تراکتورسازی و در دیداری خارج از خانه طعم برد را چشیدند و حالا بعد از 2 ماه می خواهند با کسب 3 امتیاز ضمن تدوام نباختن در مشهد، جایگاه خود را بین صدرنشینان تثبیت کنند.

دیدگاه‌ها