کد خبر : 1475809 | 01 آذر 1396 ساعت 20:17 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه شجاعی با مدیریت برای پایان ماجرا

به نظر می رسد جلسه شجاعی با مدیران باشگاه پانیونیوس در آینده او در این باشگاه تاثیرگذار باشد.

جلسه شجاعی با مدیریت برای پایان ماجرا

 

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی روزهای پرماجرایی را سپری می کند و حالا جایگاه او در تیم پانیونیوس به خطر افتاده است. بعد از حواشی ایجاد شده در دیدار برابر زانتی و تعویض شجاعی، حالا او به پرداخت جریمه و دوری 30 روزه از تمرینات تیمش محکوم شده است و آینده اش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

نشریات یونانی امروز مفصلا به ماجرای شجاعی پرداخته اند و نشریه کانترا در گزارشی از جلسه شجاعی با مدیریت باشگاه پرده برداشته است.

 

 

1255337

 

 

شجاعی بلافاصله بعد از شنیدن خبر محرومیت به دیدار مدیران باشگاه رفته و جلسه ای ما بین آنها شکل گرفته است. در این جلسه از شجاعی خواسته شده در رفتار خود تجدیدنظر کند تا به عنوان کاپیتان بتواند الگوی خوبی برای دیگر همبازیانش باشد.

 

به هر حال مسعود شجاعی در تمرینات تیمش غایب بوده و حتی اخباری در مورد احتمال جدایی او نیز شنیده شده است. جالب اینجاست که در 24 ساعت اخیر هواداران پانیونیوس نیز از این تصمیم و برقراری نظم در باشگاه حمایت کرده اند؛ اما به هر حال تداوم این حمایت بسته به نتایج تیم در آینده دارد.

 

مسئولان پانیونیوس نیز از اهمیت شجاعی در ترکیب خود آگاه هستند و نمی خواهند یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهند، پس بهترین شرایط پایان این ماجرا بعد از طی کردن محرومیت یک ماهه شجاعی خواهد بود.

دیدگاه‌ها