کد خبر : 1475828 | 01 آذر 1396 ساعت 23:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: حالا به دیدار با لیورپول فکر می کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، تاکید کرد که بعد از پیروزی مقابل قره باغ، زمانی برای استراحت ندارد و باید بلافاصله خودشان را برای دیدار مقابل لیورپول آماده کنند.

کونته: حالا به دیدار با لیورپول فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با پیروزی 4-0 در خانه قره باغ، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. اما کونته می داند که تیمش زمانی برای استراحت نخواهد داشت؛ زیرا روز شنبه باید در آنفیلد مقابل لیورپول قرار بگیرند.

 

او به خبرنگاران گفت:" مطمئنا ما در طول پرواز هم برای آماده کردن تیم برای دیدار مقابل لیورپول، کار خواهیم کرد. اما باید صادق باشیم. با کادر فنی ام، از قبل برای دیدار مقابل لیورپول کار آماده سازی را شروع کرده ایم و کار را به لحظه آخر نسپردیم.

 

 

1255345

 

 

با توجه به اینکه تنها یک روز زمان استراحت داریم، آماده شدن برای این دیدار آسان نیست. فکر می کنم عادلانه هم نباشد. اما بعد از دیدار امشب فکر می کنم که ما باید از اینکه به اولین هدف اول مان یعنی صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ، رسیدیم، راضی باشیم.

 

برای ما مهم بود که اجازه ندهیم دیدار مقابل اتلتیکو سرنوشت ساز شود. این فرصت دیگری به ما خواهد داد تا از بازیکنان مان به طور چرخشی استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها