کد خبر : 1475829 | 02 آذر 1396 ساعت 00:06 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار بیانکونری سخت شد

یوونتوس 0-0 بارسلونا؛ بدون گل اما جذاب

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل بارسلونا به تساوی بدون گل رضایت داد و کارش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان سخت شد.

یوونتوس 0-0 بارسلونا؛ بدون گل اما جذاب

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند؛ اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 3، این بارسلونا بود که اولین خطر را روی دروازه یووه ایجاد کرد؛ اما شوت پائولینیو راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

 

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه 10 بار دیگر بارسا توسط پائولینیو صاحب موقعیت شد؛ اما این هافبک برزیلی از این موقعیت هم نتوانست استفاده کند.

 

در ادامه یوونتوسی ها پیش کشیدند و دو بار پیاپی توسط کوادرادو و دیبالا صاحب موقعیت شدند؛ اما کم دقتی در زدن ضربه آخر و واکنش خوب تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسلونا شد.

 

 

1255362

 

بارسا به حملات یووه خیلی سریع واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که به گل برسد. ضربه سر پیکه به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم پائولینیو به بیرون زد.

 

بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و دو تیم یکی دو موقعیت دیگر روی دروازه هم ایجاد کردند؛ اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و سوارز در همان دقایق ابتدایی می توانست آبی و اناری ها را پیش بیندازد؛ اما واکنش به موقع بوفون، دروازه یووه را نجات داد.

 

برتری بارسا برای دقایقی ادامه داشت؛ اما این یوونتوس بود که می توانست در دقیقه 61 به گل برسد؛ اما ضربه ایگواین از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

 

1255361

 

 

پس از آن نوبت مسی بود که در بدو ورورد به زمین، دو موقعیت پیاپی روی دروازه یووه ایجاد کرد؛ اما ضربات او هم تبدیل به گل نشد.

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم، حملات یوونتوس شدت گرفت و این تیم که بیشتر به پیروزی نیاز داشت، تلاش بیشتری برای زدن گل انجام داد؛ اما حملات آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت؛ از جمله ضربه عالی دیبالا در ثانیه های پایانی که تراشتگن با یک واکنش عالی آن را دفع کرد تا بازی در نهایت با تساوی 0-0 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها