کد خبر : 1475831 | 02 آذر 1396 ساعت 00:02 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

اندرلخت 1 -2 بایرن؛ با توپ پر در انتظار PSG

بایرن مونیخ موفق شد در دیداری دشوار 1-2 اندرلخت را مغلوب کند.

اندرلخت 1 -2 بایرن؛ با توپ پر در انتظار PSG

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد در دیداری که میزبان موقعیت های فراوانی را از دست داد، با برتری 1-2 در خانه اندرلخت به روند پیروزی های خود با یوپ هاینکس ادامه دهد.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین خطر بازی در دقیقه 17 ایجاد شد که ضربه آپیا با عکس العمل خوب اولریش همراه بود.

 

 

1255368

 

 

دقایقی بعد و روی ضربه سر تریبل، اندرلخت در آستانه باز کردن دروازه بایرن بود؛ اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 30 اندرلخت بهترین فرصت را برای زدن گل اول داشت؛ اما تئودورچک در مصاف تک به تک برابر اولریش در 2 مرحله ناکام ماند.

 

در ادامه این بایرن بود که توسط ویدال فرصت داشت دروازه اندرلخت را باز کند؛ اما گلر تیم میزبان عکس العمل مناسبی نشان داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل رسید. روی نفوذ تولیسو و ارسال عرضی او، لواندوفشکی موفق شد با بغل پایی ساده زننده گل اول بایرن لقب بگیرد.

 

 

1255366

 

 

بعد از دریافت گل اندرلخت سراپا حمله شد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 63 به گل تساوی دست یافت. ضربه سر تئودورچک در محوطه به هانی رسید تا او با ضربه ای دقیق گل تساوی را وارد دروازه بایرن کند.

 

در دقیقه 68 بایرن فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت؛ اما ضربه روبن با عکس العمل سلس مواجه شد. در دقیقه 75 تئودورچک با حرکتی انفرادی باز هم صاحب فرصت شد؛ اما این بار نیز ضربه او راهی به دروازه اولریش نیافت.

 

 

1255367

 

 

فرصت سوزی های اندرلخت در نهایت باعث شد بایرن به گل دوم برسد. با ارسال کیمیچ، تولیسو موفق شد با یک ضربه سر دقیق تیمش را دوباره پیش اندازد.

 

در ادامه اندرلخت تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و حتی در دقیقه 90 یک گل هم زد که پذیرفته نشد تا در نهایت بایرن 1-2 فاتح این دیدار شود.

دیدگاه‌ها