کد خبر : 1475882 | 02 آذر 1396 ساعت 11:05 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان به دنبال اولین برد متوالی خود در لیگ هفدهم

شاگردان کرانچار هیچگاه در لیگ هفدهم دو پیروزی متوالی را تجربه نکردند.

سپاهان به دنبال اولین برد متوالی خود در لیگ هفدهم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها در دیدار با تراکتورسازی نتیجه بسیار خوبی در خانه کسب کردند و موفق شدند بعد از یازده هفته برد قدرتمندانه ای را در غیاب هواداران خود جشن بگیرند تا تیم کرانچار اندکی به آرامش نزدیک شود.


اوج گیری خرید های جدید این تیم از جمله انصاری و کریمی دیگر اتفاقی بود که سرمربی کروات این تیم را بیش از پیش به آینده امیدوار کرد تا بعد از سه فصل بتواند حداقل سهمیه آسیایی را برای زردهای اصفهانی ممکن کند.


شاگردان کرانچار در لیگ هفدهم هیچگاه در دو هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشدند و بعد از بردهای خود در هفته بعدی یا شکست خوردند و یا به تساوی دست یافتند؛ اما دیدار با نفت آبادان بحران زده در روز جمعه اتفاقی است که می تواند این روند را پایان دهد.


زرد پوشان آبادانی تنها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه زیر نظر کمالوند تمرین کردند و دوری این سرمربی از تمرینات و شرایط نا مشخص نفت آبادان طی هفته گذشته اتفاقی است که می تواند مسیر سپاهان برای ثبت اولین برد متوالی را آسان کند. سپاهان در صورت کسب پیروزی در دیدار با نفت آبادان این شانس را دارد که تا رده ششم جدول صعود کند و 17 امتیازی خواهد شد.

دیدگاه‌ها