کد خبر : 1475885 | 02 آذر 1396 ساعت 11:24 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی، سپیدرود؛

دوقلوهای لیگ برتر به هم رسیدند

دو تیم قرمزپوش لیگ برتر شباهت های زیادی دارند که در صورت کسب نتیجه تساوی این شباهت ها ادامه خواهد داشت.

دوقلوهای لیگ برتر به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در نگاه اول رنگ پیراهن قرمز، قدمت و محبوبیت در شهر، استفاده از کادرفنی جوان و هواداران پرشور از مشترکات دو تیم قدیمی فوتبال ایران یعنی تراکتورسازی و سپیدرود رشت است؛ اما شرایط در 12 هفته ابتدایی لیگ برتر به شکلی پیش رفته است که این دو تیم شباهت های زیاد دیگری نیز پیدا کنند.


هر دو تیم در 12 هفته ابتدایی، موفق به کسب سه برد در لیگ برتر شده اند و سه تساوی و 6 شکست نیز در کارنامه آنها به چشم می خورد. سپیدرود و تراکتورسازی در شروع لیگ تا به امروز موفق به ثبت یازده گل زده شده اند و تنها نکته ای که در این دو تیم متفاوت است، تعداد گل های خورده تیم تراکتورسازی است که عدد 15 را نشان می دهد و یک گل خورده بالاتر از سپیدرود رشت است تا همین یک اختلاف در تفاضل گل، سپیدرود را یک رتبه بالاتر و در جایگاه دوازدهم جدول قرار دهد.


دیدار روز جمعه این دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز که اولین تقابل آنها در تاریخ لیگ برتر است، اتفاقی است که احتمالا پایان راه این دو تیم خواهد بود و در پایان این دیدار و در صورتیکه این دیدار برنده داشته باشد بسیاری از این شباهت ها بر هم خواهد خورد. با توجه به فاصله 2 امتیازی این دو تیم با منطقه سقوط، کسب سه امتیاز در این دیدار از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و هر دو تیم در این دیدار تلاش خواهند کرد تا جایگاه بد خود در جدول را تغییر دهند و تیم رقیب را به بحران بفرستند.

دیدگاه‌ها