کد خبر : 1475895 | 02 آذر 1396 ساعت 11:25 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرزو می کنم نساجی امسال لیگ برتری شود؛

فکری: نگران غیبت روی نیمکت نیستم

سرمربی موفق نفت مسجد سلیمان می گوید خاطرات خوبی از ورزشگاه وطنی دارد و برای نساجی آرزوی صعود می کند.

فکری: نگران غیبت روی نیمکت نیستم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان با کسب پیروزی برابر اکسین البرز در هفته توقف دیگر مدعیان توانست فاصله خود را در صدر جدول افزایش دهد. محمود فکری سرمربی موفق این تیم درباره این دیدار گفت: کسب 3 امتیاز این بازی باتوجه به بارندگی و لغزندگی زمین کار سختی بود. ما تا پیش از این بازی هیچ وقت در چنین شرایطی قرار نداشتیم و در هوای بارانی تمرین نکرده بودیم؛ اما بچه‌ها در این بازی با تمام وجودشان کار کردند و کم نگذاشتند. آنها قصد کرده بودند بازی را ببرند که به این مهم هم رسیدند و 3 امتیاز بازی مهم و سخت را دشت کردند. از بچه‌های تیمم به خاطر موفقیت‌شان در این بازی و تا به اینجای کار تشکر می‌کنم.


او در ادامه درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی و شانس صعود به لیگ برتر، افزود: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به جدول و جایگاهی که در آن قرار داریم فکر نمی‌کنیم، تنها فکرمان کسب 3 امتیاز بازی پیش‌رویمان است، چراکه می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد حداکثر امتیازات بازی پیش رویمان علی‌الخصوص بازی‌های خانگی را کسب کنیم. نفت‌مسجدسلیمان به شخصیت فردی و تیمی مدنظرمان رسیده و بازیکنان هر بازی فقط و فقط به هدف برد رو در روی حریفان قرار می‌گیرند. فاصله‌مان با سایر رقبا از بار روانی تیم ما کاسته و همین که تیم روی دور نتیجه‌گیری و برد است و فشارها را کم کرده برایمان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم این شخصیت‌ تیمی نفت‌مسجدسلیمان تا روزهای پایانی لیگ ادامه داشته باشد.


سرمربی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: روی تک‌تک بازیکنانمان و انتخاب آنها برنامه‌ریزی داشتیم و برنامه تمرینی خاصی داریم تا آنها برای ادامه رقابت‌هایمان آماده‌تر باشند و آسیب نبینند. هر بازیکن در هر پستی که قرار گرفت به خوبی نیازهای تیم را برآورده کرد و موثر واقع شد. امیدوارم آنها رقابت و تلاشی که برای خوب بودن دارند را ادامه دهند و هواداران را تا روز آخر با نتیجه‌ای که تیم به دست می‌آورد، خوشحال کنند.


سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران درباره بازگشت به ورزشگاه این تیم در هفته جاری، تصریح کرد: خاطرات زیادی از جوانی تا به امروز از ورزشگاه وطنی و قائمشهر دارم و وقتی در این استادیوم حضور پیدا می‌کنم حس خوبی در من ایجاد می‌شود. وقتی به طرفداران پرشوری که در گرما و سرمای و شرایط بد تیمشان را حمایت می‌کنند، فکر می‌کنم علاقمندیم به فوتبال و دیدن این همه شور و هیجان بیشتر می‌شود. آرزو می‌کنم نساجی امسال یکی از تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر باشد و به حقی که سال‌ها برایش تلاش کرده دست پیدا کند. من فصل گذشته در چنین روزهایی از این تیم جدا شدم؛ اما حالا برای انها آرزوی موفقیت دارم.


فکری درباره ادامه غیبت روی نیمکت این تیم به دلیل محرومیت، خاطرنشان کرد: اگر تجدیدنظری روی حکمم نشود باید 2 بازی آینده را هم از روی سکو تیمم را هدایت کنم. اگرچه پیش از این گفته‌ام که بچه‌ها دیگر خودساخته شده‌اند و به خوبی دستورات را در زمین پیاده می‌کنند و خیلی نگران نبودنم روی نیمکت مسجدسلیمان نیستم و می‌دانم بازیکنانم از پس بازی با وجود نبود من برخواهند آمد. ان‎شاءالله آنها این بازی را به مانند سایر دیدارهایمان با تیزهوشی و همیت پیروز شوند. 


وی در پایان گفت: از روز اول قرعه‌کشی به آقای محموزاده گفتیم که امسال توجه‌شان را روی انتخاب داوری بیشتر کنند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. ما امسال متاسفانه خیلی از این بابت اذیت شدیم که نمی‌توان دیگر صحبتی هم در این مورد داشت که اگر چیزی بگوییم که محروم می‌شوم و اگر سکوت کنیم و اعتراضی نداشته باشیم که نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. امیدوارم از اینجای کار به بعد فکری به حالت قضاوت داوران و انتخابش از سوی سازمان لیگ و کمیته داوران صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها