کد خبر : 1476064 | 03 آذر 1396 ساعت 12:23 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی مسابقات انجام شد

آغاز رقابت ۷۸۳ کاراته‌کا از روز شنبه

آخرین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته از فردا شنبه با حضور ۷۸۳ کاراته کا به میزبانی ژاپن در اوکیناوا آغاز می شود.

آغاز رقابت ۷۸۳ کاراته‌کا از روز شنبه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، با برگزاری این رقابتها پرونده لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در سال ۲۰۱۷ بسته خواهد شد. مسابقاتی که کاراته کاهای ۶۷ کشور به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت. قرعه کشی این رقابت‌ها امروز انجام شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش مردان و زنان حریفان خود را شناختند.

 

 در بخش بانوان

 

 در وزن ۵۰- کیلوگرم، نسرین دوستی با نماینده چک دیدار می کند و در همین وزن سارا بهمن یار با حریفی از ژاپن روبرو می شود. در وزن ۵۵-کیلوگرم، زهره برزگر به دیدار نماینده قزاقستان می شتابد.  آویشن باقری با حریفی از آمریکا روبرو می شود. در این وزن طراوت خاکسار نیز با کاراته کایی از قزاستان پیکر خواهد داشت.

 

در وزن ۶۱- کیلوگرم، دلارام دوستی با کاراته کایی از تایلند پیکار می کند. رزیتا علیپور نیز در اولین گام به مصاف حریفی از آلمان می رود. در وزن ۶۸-کیلوگرم، مبینا کاویانی با حریفی از آلمان مبارزه خواهد کرد و پگاه زنگنه با نماینده سوئیس روبرو می شود. در وزن به ۶۸+کیلوگرم، محدثه آقایی با حریفی از روسیه دیدار می کند.

 

در بخش مردان


در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی به مصاف نماینده ژاپن می رود.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیر مهدی زاده با حریفی از ژاپن دیدار خواهد کرد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور با نماینده کره جنوبی مبارزه می کند.

در وزن منهای ۸۴- کیلوگرم، مهدی قراری زاده مقابل نماینده گینه نو قرار خواهد گرفت.

در وزن به ۸۴+کیلوگرم، صالح اباذری با حریفی از هنگ کنگ دیدار می کند. در همین وزن هادی عرب با نماینده چین تایپه روبرو می شود و ایمان متقیان با آمریکا دیدار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها