کد خبر : 1476078 | 03 آذر 1396 ساعت 13:05 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی سخت است؛ سعی می کنیم پیروز شویم

پورموسوی: ذوبی‌ها سالهاست در کنار هم هستند

سرمربی فولادی ها می گوید که در برابر یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم های فوتبال ایران و همینطور یکی از بهترین و پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران قرار می گیرند.

پورموسوی: ذوبی‌ها سالهاست در کنار هم هستند

به گزارش "ورزش سه"، سیدسیروس پورموسوی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن گفت: خوشحالیم که در برابر یکی از قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم های فوتبال ایران و همینطور یکی از بهترین و پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران قرار می گیریم. همیشه بازی این دو تیم زبانزد بوده و امیدوارم فردا هم همینطور باشد و هر تیمی که لایق باشد به برتری برسد.


او درباره پیش بینی خود از این بازی و احتمال برد فولادی ها گفت: پیش بینی نتیجه سخت است؛ اما مطمئن هستم هر دو تیم برای پیروزی پا به میدان می گذارند. به هر حال فولاد در برابر تیمی به میدان می رود که بازیکنانش سالهاست با هم بازی می کنند و مربی بزرگی هم دارند. ذوب آهن جزو باشگاه های خاص فوتبال ایران است. پیروزی در این دیدار سخت است اما سعی می کنیم با برتری میدان را ترک کنیم.


او در رابطه با محروم و مصدوم های تیم خود گفت: تنها یک بازیکن مصدوم داریم که آن هم یوسف وکیا است.


پورموسوی درباره درخشش تیم های پایه فولاد در هفته گذشته گفت: از روز اولی که افتخار همکاری با باشگاه فولاد را داشتم سعی کردم همکاری تنگاتنگی با تیم های پایه داشتم باشم. قبلا هم گفتم اگر تیم مان به پیروزی رسیده به دلیل آرامشی است که در تیم های پایه حکمفرماست. امیدوارم موفقیت های آنها همچنان تداوم داشته باشد.


سرمربی فولادی ها در پایان گفت: بعد از بازی با پارس جنوبی با بازیکنان مان مطرح کردیم که چرا پس از گلزنی با استرس بازی را دنبال می کنند و در این مورد صحبت شد. این موضوع را پیگیری کردیم و امیدواریم از این به بعد بازیکنان مان با آرامش بیشتر در بازی ها حضور پیدا کنند. در رابطه با خط حمله هم باید بگویم قبول دارم که نیاز داریم کمی تقویت شویم.

دیدگاه‌ها