کد خبر : 1476086 | 03 آذر 1396 ساعت 14:26 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگرش ذوبی ها را عوض کردم

قلعه‌نویی: با تمام تیم حمله می‌کنیم

سرمربی ذوبی ها می گوید: بازی سختی برابر فولاد خوزستان داریم. آنها تیمی بسیار با برنامه هستند. یک مربی بسیار خوب دارند اما ما هم ذوب آهن هستیم و مترصد این هستیم در اصفهان سه امتیاز را بگیریم.

قلعه‌نویی: با تمام تیم حمله می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید بگویم چند هفته ای بود که بازی های خوبی به نمایش می گذاشتیم اما نمی توانستیم به پیروزی برسیم و به همین دلیل باید بگویم این جایگاهی که در جدول رده بندی داریم بر اساس لیاقت ما نیست. بر اساس توانایی های مان باید جایگاه خیلی بهتری به دست می آوردیم. هم بدشانسی بود و هم کم شانسی، به مانند بازی هفته قبل که در ثانیه های پایانی، بازی را بردیم که نباید آن اتفاق می افتاد و خیلی زودتر باید به برتری می رسیدیم. 


او ادامه داد: از مدیریت باشگاه به خصوص شخص آقای آذری تشکر می کنم. ایشان در این پنج، شش هفته به مانند یک پدر بالای سر تیم بود و به تیم کمک می کرد. البته در این میان باید از هیات مدیره محترم هم تشکر کنم. فکر می کنم باید  روند رو به رشد خود را دیگر آغاز کنیم.


سرمربی ذوبی ها در رابطه با بازی برابر فولاد گفت: بازی سختی برابر فولاد خوزستان داریم. آنها تیمی بسیار با برنامه هستند. یک مربی بسیار خوب دارند اما ما هم ذوب آهن هستیم و مترصد این هستیم که  در اصفهان سه امتیاز را بگیریم. فکر می کنم لیاقت ذوب آهن بسیار بالاتر از شرایط اکنون است. 


او درباره محرومان و مصدومان ذوب آهن نیز گفت: ستاری به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسد و محروم هم آقای حسینی را داریم. البته باید بگویم رجب زاده به مجموعه تیم اضافه شده است. 


قلعه نویی درباره احتمال حضور رجب زاده در ترکیب تیم گفت: او قطعا در ترکیب اصلی نیست اما در لیست 18 نفره است و باید به او زمان بدهیم تا هر چه سریعتر به آمادگی کامل برسد. 


او درباره شرایط حاکم بر ذوب آهن گفت: من از روزی که آمدم به دنبال این بودم تا بتوانم نگرش تیم را عوض کنم. این ها سال های قبل یک مدل دیگر بازی می کردند اما اکنون باید روش بازی آنها را تغییر دهیم. به عقیده من همه بازیکنان باید در حمله و دفاع مشارکت داشته باشند و یکی از گره هایی که به آن برخورد کردیم همین موضوع تغییر نگرش در تیم است. ما باید فوتبالی هجومی را با تمام بازیکنان به نمایش بگذاریم. در حمله و دفاع من اجازه دادم تا تمام بازیکنان حضور داشته باشند و این را در نظر داشته باشید که ما جزو یکی از تیم هایی هستیم که گل های زده خوبی داریم. 


سرمربی ذوبی ها درباره شرایط تیم نفت تهران و حذف آنها از آسیا گفت: نه فقط نفت تهران، باید تیم های دیگر را هم دید، هم اکنون تیم راه آهن کجاست؟ تیم های شاهین، پاس بزرگ تهران، دارایی، بانک ملی، تهرانجوان، هما و ... کجا هستند؟ فوتبال ما از آن موقع ضربه خورد و یکسری سیاسی بازی ها باعث شد تا تیم ها نابود شوند. برخی از مدیران آمدند و بیشتر به فکر سیاسی کاری بودند تا ورزش و جامعه. بهرحال نفت تهران هم از این قاعده مستثنی نیست. 


او ادامه داد: یک زمانی یکی از مدیران شرکت نفت اگر اشتباه نکنم اسم ایشان آقای علیپور بود که آمد و اعتقاد داشت تیم نفت باید تا مراحل بالای آسیایی هم برود. اما متاسفانه پس از آن دیدیم تیم به چه روزی افتاد. در مملکت ما قانون قائم به شخص است. گویا باید برعکس باشد. شما راه آهن را ببینید اگر به مدیری که بالای سر این تیم بود می گفتند شما وظیفه داری این تیم را اداره کنی به این روز نمی افتاد. در مورد تیم نفت هم همینطور. 


قلعه نویی درباره حضور در آسیا گفت: به نظر من به دلایل زیادی در آسیا بازی کردن خیلی راحت تر از لیگ ایران است. یکی از این دلایل این است که بازیکن انگیزه فراوانی دارد. دلیل دیگر امکاناتی است که کشورهای دیگر دارند. شما ببینید شهری که بهترین شرایط آب و هوایی را دارد رشت است. اگر آنجا به صورت اصولی چمن کاشته شود حداقل بیست سال با نگهداری مناسب دوام می آورد. اما می بینیم زمین رشت، چمن مصنوعی است! در نیم فصل دوم خواهید دید که دغدغه همه مربیان زمین بازی است. پس در آسیا بازی کردن خیلی راحت تر است چون می دانید زمین هایی که در آن بازی می کنید خوب است و زمین خودتان هم که ایده آل است.

 

او در پایان در رابطه با تقویم لیگ برتر نیز گفت: بازی ها تعطیل می شود بعد می آیند و به صورت فشرده چهار پنج بازی می گذارند. کدام تیم ها ضرر می کنند؟ تیم های شهرستانی، آنها امکان ریکاوری ندارند و به همین دلیل ضربه می خورند. اگر لطف یکی از شرکت ها نبود، ذوب آهن باید با اتوبوس از تهران باز می گشت. تیم های پایتخت با یک پرواز می آیند و می روند اما در این میان تیم های شهرستانی دردسر فراوانی دارند. ضمن اینکه از این به بعد و با توجه به شرایط آب و هوایی امکان لغو برخی پروازها نیز وجود دارد. امیدوارم آقای فتاحی فکری به حال تیم های شهرستانی بکنند.

دیدگاه‌ها