کد خبر : 1476132 | 03 آذر 1396 ساعت 17:45 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جلالی از نفس افتاد؛

اس خوزستان 1 - پیکان صفر؛ گریز از قعر

استقلال خوزستان موفق شد تا با گل جونیور مارینی برابر پیکان پیروز شود و کمی از قعر جدول فاصله پیدا کند.

اس خوزستان 1 - پیکان صفر؛ گریز از قعر

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان موفق شد با تک گل جونیور مارینی در دقیقه ٧٣ برابر پیکان به پیروزی برسد تا سیزده امتیازی شود و به رده دوازدهم جدول صعود کند، پیکان نیز پس از ٨ بازی طعم شکست را در ورزشگاه غدیر اهواز چشید.


هفته سیزدهم لیگ برتر؛ ساعت 16:45 ؛ تاریخ: 96/09/03
استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر:
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: محمدجواد مداح، محمد راهی و روح‌الله شریفی/ ناظر: علیرضا یزدانی.


استقلال خوزستان


وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، سعید زارع(63 - طالب ریکانی)، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، وحید نامداری(۷۷ - حسین صادقی)، سید علیرضا زندوی، یونس دلفی(90+3 - حسین بهرامی) و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی


پیکان تهران


سید پیام نیازمند، حجت حق‌وردی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، سید ابوالفضل رزاق‌پور(68 - علی حمودی)، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی(۸۰ - کنت)، مهدی مومنی(60 - افرنگ دافه)، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

 

اخطار:

 

علیرضا زندوی (۵۰)‌از استقلال خوزستان

 

شرح بازی:

 

استقلال خوزستان و پیکان در حالی به مصاف هم رفتند که به مانند دیگر بازی های پیکان، مالکیت توپ و زمین بیشتر در اختیار تیم دیگر بود و شاگردان ویسی در ابتدای بازی سوار بر میدان شدند، اما نتوانستند از این مالکیت استفاده کنند.

 

در ادامه پیکانی ها موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند که به ثمر ننشست، در دقایق انتهایی بازی نیز دو تیم برنامه خاصی برای حمله نداشتند تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی ٠-٠ به پایان برسد.

 

در نیمه دوم اما پیکانی ها خطرناک تر ظاهر شدند و موقعیت هایی ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد، استقلالی ها نیز بسیار کم دقت موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا بازی بدون گل دنبال شود.

 

تعویض هر دو سرمربی برای به ثمر رسیدن گل بود که البته حضور طالب ریکانی در زمین باعث شد تا آبی های اهوازی جان دیگری در فاز هجومی بگیرند، حرکت وی در میانه میدان و همکاری با دیگر بازیکنان با پاسش به مارینی همراه شد تا مهاجم برزیلی تک گل بازی را به ثمر برساند.

 

در ادامه اما شاگردان جلالی رو به بازی هجومی آوردند که در ضدحمله ریکانی و یونس دلفی می توانستند گل دوم را بزنند؛ اما مهم ترین موقعیت پیکان در دقیقه ٩٠ روی سانتر دافه به وجود آمد که مهدی شیری نتوانست آن را به گل تبدیل کند که البته واکنش شیخ ویسی فوق العاده بود.

 

شرح گل:

 

١-٠(جونیور مارینی-استقلال خوزستان): حرکت طالب ریکانی از میانه زمین با همکاری دیگر بازیکنان ادامه یافت و پاس وی به جونیور مارینی رسید تا این مهاجم برزیلی با یک ضربه دقیق دروازه پیکان را باز کند.

 

بهترین بازیکن:

 

جونیور مارینی مهاجم استقلال خوزستان موقعیت عالی خود را با یک ضربه محکم تبدیل به گل کرد تا عبدالله ویسی به سه امتیاز مهم و ارزشمند دست یابد، همچنین طالب ریکانی با ورودش به زمین جان دوباره ای به تیم بخشید و پاس گل سه امتیازی تیمش را داد.

 

اتفاق ویژه:

 

تیم پیکان تهران پس از ٨ هفته شکست ناپذیری در ورزشگاه غدیر اهواز و برابر تیم قعرجدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا کمی از کورس بالانشینان جا بماند.


لحظات حساس

 

دقیقه ٥: شوت از راه دور امیر روستایی در آغوش وحید شیخ ویسی آرام گرفت.

دقیقه ٢٠: پاس بلند و دقیق صادق بارانی به مهدی شیری رسید و سانتر این مدافع جلو کشیده به طور خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ٢٦: سانتر از راست زندوی دفاع جلو کشیده استقلال خوزستان درون محوطه جریمه به حکیم نصاری رسید، اما ضربه این بازیکن با بدشانسی بعد از برخورد به مدافع حریف به اوت رفت.

دقیقه ٢٩: حرکت عالی جونیور از میانه زمین خودی تا میانه زمین پیکان ادامه داشت، اما پاس پایانی این بازیکن دقت لازم را نداشت و موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه ٣٠: سانتر از راست ابوالفضل رزاقپور در محوطه جریمه با ضربه مهدی مومنی همراه شد که به اوت رفت.

دقیقه ٤٩: پاس از سمت چپ به مهدی مومنی رسید؛ اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا دروازه تیم سابقش را نتواند باز کند.

دقیقه ٥٨: حرکت عالی یونس دلفی و پاس وی، سعید زارع را در حالت تک به تک قرار داد، اما ضربه ارام این بازیکن به پیام نیازمند رسید.

دقیقه ٦٤: حرکت زیبای دافه و پاس وی به رزاقپور رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٧٥: حرکت طالب ریکانی در میانه زمین تا محوطه جریمه ادامه داشت و این بازیکن چند بازیکن را پست سرگذاشت، اما ضربه محکم این بازیکن را دروازه بان پیکان به سختی دور کرد.

دقیقه ٩٠: سانتر دافه از سمت راست در محوطه شش قدم به مهدی شیری رسید، اما ضربه این بازیکن را وحید شیخ ویسی با رشادت از دروازه دور کرد تا بهترین موقعیت پیکانی ها اینچنین گرفته شود.

 

در حاشیه


* امیرحسین کریمی و امیرحسین صادقی دو بازیکن پیکان از این دیدار محروم هستند.

*مهدی مومنی و ابوالفضل ابراهیمی پیش از شروع بازی به سمت عبدالله ویسی رفتند.

*بختیار رحمانی که به دلیل مساله زلزله، مدتی را در شهر سرپل ذهاب اقامت داشت، از روی نیمکت نظاره گر بازی است.

*رضا مرادی، طالب ریکانی و رضا کرملاچعب پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی رفتند.

*ابوالفضل علایی، فرید بهزادی کریمی و سابا تاوادزه از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کنند.

دیدگاه‌ها