کد خبر : 1476156 | 03 آذر 1396 ساعت 16:40 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد با همسایه های بالایی

اشتراک پرسپولیس و استقلال در بازی هفته سیزدهم

سرخابی های پایتخت در هفته سیزدهم لیگ برتر بازی های مشابهی خواهند داشت.

اشتراک پرسپولیس و استقلال در بازی هفته سیزدهم

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز وارد هفته سیزدهم شد و روز شنبه نیز چهار دیدار برگزار خواهد شد. مهمترین بازی های فردا را سرخابی های پایتخت مقابل حریفانشان انجام می دهند.


پرسپولیس در حساس ترین بازی که به نوعی فینال نیم فصل اول محسوب می شود، باید به مصاف پارس جنوبی جم برود و در آخرین بازی هفته هم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد است.


نکته جالبی که در خصوص بازی های این دو تیم وجود دارد، حساسیت جدولی آنها است. پرسپولیسی ها در آستانه ی برگزاری فینال بالای جدول هستند و بازی تیم های اول و دوم جدول را در جم برگزار می کنند. شاگردان برانکو امیدوارند با پیروزی مقابل پارس، صدر جدول را دوباره از این تیم پس بگیرند و استارت مجددی برای قهرمانی بزنند. پرسپولیسی ها در صورتی که نتوانند نتیجه لازم را در شهر جم کسب کنند، سایه ی پیکان و فولاد حتی پدیده را نزدیکتر از قبل، پشت سر خود حس خواهند کرد. در سمت مقابل تیم مهدی تارتار هم که عملکرد درخشانی در یازده هفته ابتدایی حضورش در لیگ برتر داشت، برای اولین بار در هفته دوازدهم طعم شکست را چشید و حالا در آزمونی مهم و جدی باید نشان دهد که آیا به روزهای خوب بازمی گردد یا اینکه مانند برخی پدیده های زودگذر سال های قبل، در میانه های فصل دچار افت می شود.


در پایتخت و در آخرین بازی هفته سیزدهم استقلال تهران میزبان گسترش است که این بازی هم نبرد همسایگان جدول رده بندی است. شاگردان وینفرد شفر پس از اینکه بر خلاف بازی قابل قبول مقابل مشکی پوشان مشهدی نتیجه لازم را کسب نکردند، در پایان هفته دوازدهم لیگ در رتبه ی یازدهم قرار گرفتند و برای صعود به رتبه های بالای جدول، کماکان چشم به هفته های آینده ی لیگ دوخته اند. حریف استقلال در مسابقه ی فردا، گسترشی است که در هفته های پیش از قعر جدول فاصله گرفته و در سه بازی اخیر هفت امتیاز گرفته است. پیشروی گسترش فولاد در جدول رده بندی به قدری بوده که این تیم در بین تیم های دارای رتبه دو رقمی در جدول، صدرنشین شده و استقلالِ 13 امتیازی را نیز در جدول پشت سر گذاشته است. آبی های پایتخت فردا باید به مصاف تیم یک رتبه بالاییِ خود در جدول بروند و امیدوارند با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کرده و از گسترش یا حتی سایر تیم های 14 امتیازی لیگ عبور کنند.


باید دید پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، در جدال با تیم هایی که یک رده از آنها در جدول بالاتر هستند و هرکدام یک امتیاز از سرخابی ها بیشتر دارند، چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

دیدگاه‌ها