کد خبر : 1476160 | 03 آذر 1396 ساعت 17:39 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی جاه طلب تر از ماست؟

دفاع قاطعانه مورینیو از سبک بازی یونایتد

از سبک بازی منچستریونایتد به خصوص برابر تیم های بزرگ انتقادات زیادی می شود و اخیرا اریک کانتونا، اسطوره شیاطین سرخ هم در مصاحبه ای گفته است که گواردیولا را به مورینیو ترجیح می دهد.

دفاع قاطعانه مورینیو از سبک بازی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از گذشت 12 هفته از لیگ برتر، 8 امتیاز با سیتی فاصله دارد؛ ضمن اینکه آمار رشک برانگیز 40 گل زده سیتیزن ها نیز با 27 گل زدن یونایتد مقایسه می شود. یونایتد فردا در اولدرافورد میزبان برایتون است.

 

 

1255394

 

 

مورینیو در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم اولین بار است که در یک هفته سه بازی متوالی لیگ برتر را پیش رو داریم. برایتون، واتفورد و آرسنال بازی های مهمی هستند که با فاصله ای اندک باید برگزار شوند. برایتون در رده نهم لیگ برتر قرار دارد. 

باید بگویم که آنها تیم خوبی هستند و شکست دادن شان سخت است. گل های زیادی دریافت نمی کنند و ترکیبی از فیزیکی بودن، جدیت همراه با کیفیت و خلاقیت را در خود دارند. فکر می کنم کریس (هیوتن) از زمان به دست گرفتن هدایت آن تیم از چند فصل گذشته، خیلی خوب کار کرده است و ما باید روی این بازی تمرکز کنیم. می دانم که رکورد خوبی در بازی های خانگی داریم؛ همچنین می دانم که در خانه قوی هستیم؛ ولی حریف دشواری پیش روی ما خواهد بود.»

 

 

انتقادات از جاه طلبی و سبک بازی دفاعی یونایتد:« فکر می کنم بازی کردن با جاه طلبی بیشتر از این در بازی های خانگی، خیلی سخت است. نمی دانم چه تیمی بیش از ما جاه طلب است؟ ما در بازی برابر نیوکاسل با پوگبا، راشفورد، مارسیال، ماتا و لوکاکو بازی کردیم و حتی مدافعان کناری ما کاملا یک مدافع کناری نبودند؛ آنتونیو والنسیا و اشلی یانگ. همه می دانند که این دو وینگر هستند، نه مدافع کناری. دیگر چه می خواهید؟

ما حق نداریم در مورد فاصله با سیتی فکر کنیم. تنها وظیفه ما تمرکز روی خودمان و بازی های پیش رو است.»

 

دیدگاه‌ها