کد خبر : 1476161 | 03 آذر 1396 ساعت 16:55 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پارس با لباس های زرد به ورزشگاه بیایند

تارتار: مقابل پرسپولیس کوتاه نمی‌آییم

مهدی تارتار فردا باید در یک بازی حساس تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد و این بازی می تواند فینال نیم فصل اول لیگ لقب بگیرد.

تارتار: مقابل پرسپولیس کوتاه نمی‌آییم

به گزارش "ورزش سه" مهدی تارتار یکی دیگر از پرسپولیسی های قدیمی است که باید با تیمی دیگر مقابل برانکو قرار بگیرد. تارتار یک بار و زمانی که در لیگ پانزدهم مربی راه آهن بود مقابل پرسپولیس برانکو قرار گرفت و شکست خورد؛ اما این بار او با تیم صدرنشین لیگ به دنبال کسب سه امتیاز خانگی است. تارتار در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه‌ای رقم خورده که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم.

 

ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم. امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذتبخش است، اما نباید به بازیکنان‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند را ادامه دهیم.»

 


هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد:« من بارها گفتم، قلبم یک پرسپولیسی است. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.»

 


او در مورد غایبان پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: «محروم نداریم، اما احتمالاً امید سینگ تنها مصدوممان برای بازی فرداست. علی دشتی به جمع‌مان اضافه شده است، اما در مورد سینگ تصمیم می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها