کد خبر : 1476185 | 03 آذر 1396 ساعت 18:00 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

دومین هفته بدون برد پیکان

پیش بینی آقامجید درست به هدف خورد!

پیکان در حالی که در هفت بازی پیاپی به پیروزی رسیده بود در دو هفته اخیر نتوانست رنگ برد را ببیند تا روند موفقیت هایش با چالش مواجه شود.

پیش بینی آقامجید درست به هدف خورد!

به گزارش "ورزش سه" تیم پیکان در دو هفته اخیر تحت تاثیر جو رسانه ای قرار گرفت که مسایلی حاشیه ای را راجع به این تیم و سرمربی اش مجید جلالی طرح کرده بود. جلالی بعد از برنامه نودی که غیرمستقیم او را در مظان اتهام استفاده از جادو در فوتبال قرار داد در مصاحبه ای اعلام کرد که هرگاه تیمش نتیجه می گیرد عده ای با به حاشیه بردن این تیم سعی دارند جلوی این روند را بگیرند. اتفاقی که رخ داد و شاگردان جلالی در دو هفته پیاپی مقابل تیم ها نتوانستند رنگ پیروزی را ببینند. آنها ابتدا برابر صنعت نفت مساوی کردند و در هفته سیزدهم امروز برابر استقلال خوزستان شکست خوردند. این در حالی است که پیکان در هفته یازدهم توانسته بود خودش را به شدت به پرسپولیس و پارس جنوبی نزدیک کند و تبدیل به یک مدعی برای قهرمانی نیم فصل شده بود.


این تیم البته در حال حاضر با 24 امتیاز و به لطف تفاضل گل کمتر در رده سوم است، هرچند دو بازی از پرسپولیس و یک بازی از پارس جنوبی کمتر دارد.


جلالی برای بازگرداندن پیکان به روند موفقیت باید تلاش ویژه ای انجام بدهد و شاید از همه مهمتر خودش باید فضایی را که به وجود آمده تلطیف و به نفع تیمش شرایط را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها