کد خبر : 1476193 | 03 آذر 1396 ساعت 18:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمره منفی برای ترکیب جدید خط دفاعی سپاهان

کرانچار در دیدار برابر نفت آبادان به اجبار مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب دفاع خطی 4 نفره تیم شده بود، که البته نتایج خوبی برای این تیم در پی نداشت.

نمره منفی برای ترکیب جدید خط دفاعی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در دیدار برابر نفت آبادان به دلیل محرومیت سیاوش یزدانی که در دیدارهای اخیر پای ثابت قلب خط دفاعی تیم بوده است و همینطور مصدومیت حسن جعفری و عزت پورقاز مجبور شد تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.


از همین رو عارف غلامی که در دیدار برابر تراکتورسازی در پست مدافع راست جایگزین حسن جعفری مصدوم شده بود، به دفاع وسط آمد تا در کنار مهدی رحیمی جوان در قلب خط دفاعی برای تیمش انجام وظیفه کند. شاهین ثاقبی نیز که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته بود، باز هم در پست مدافع راست بازی کرد تا سعید آقایی هم مانند گذشته مدافع چپ تیم باشد.


دریافت سه گل در یک دیدار قطعا نشان از ضعف های دفاعی یک تیم دارد؛ آن هم برای تیمی که در چهار دیدار اخیر تنها یک گل دریافت کرده بود و با این وصف می توان گفت نفرات جدید طلایی پوشان که با دستور کرانچار و به اجبار در این دیدار بازی کردند، نتوانستند انتظاراتی که وجود داشت را برآورده کنند تا همچنان تیم سپاهان در حسرت کسب دو پیروزی پیاپی در لیگ هفدهم باقی بماند.

دیدگاه‌ها